השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מה זה קרטון דו גלי?

    כאשר עוברים דירה ומתחילים לארוז את תכולת הבית, מתגלה די מהר הצורך בקופסאות חזקות ועמידות שיתאימו לאריזה של חפצים שבירים. חפצים אלה יכולים להיות צלחות וכוסות מהמטבח, מוצרי אלקטרוניקה ומסכים, וכל סוג של פריט שעלול להישבר בזמן המעבר, אם לא יהיה מוגן מספיק. חנות “מגה בוקס” תוכל לדאוג לכם לאריזות קרטון דו גלי חזקות במיוחד, שתוכלנה להגן על כל החפצים השבירים שלכם בזמן המעבר.

    קופסאות האריזה שעשויות מקרטון דו גלי הן בעלות שכבה כפולה של קרטון, ויכולות לספק הגנה בצורה מצוינת בזמן העברה של כל סוג של ציוד. כאשר משתמשים בקופסאות קרטון דו גלי, ניתן לארוז ללא חשש גם חפצים שבירים ביותר. 

    קרטון דו גלי חזק ועמיד

    המאפיין העיקרי של קרטון דו גלי הוא החוזק שלו. החוזק הזה נובע מכך שיש לו שתי שכבות של קרטון גלי, שביחד מייצרות קופסאות קרטון חזקות, עמידות ויציבות יותר. ניתן לרכוש קרטון דו גלי בגדלים שונים, בהתאם לצורך, כדי שיתאימו לסוגים שונים של פריטים וחפצים.

    קרטון דו גלי גדול הוא בדרך כלל בעל מידות של 60 ס”מ אורך, 40 ס”מ רוחב ו-40 ס”מ גובה. ניתן גם להזמין קרטונים גדולים או קטנים יותר, על פי הצורך. מכיוון שמדובר בסוג קרטון עבה יותר, הוא מתאים מאוד לא רק להעברות דירה, אלא גם לאחסון לאורך זמן של חפצים שבירים, וכן מתאים מאוד לשינוע של פריטים כבדים שזקוקים לקרטון עבה יותר שיחזיק אותם.   

    קרטון דו גלי קונים ב”מגה בוקס”

    קרטון דו גלי הוא סוג קרטון איכותי ושימושי מאוד, שהיתרון המרכזי שלו הוא עוביו והדופן הכפולה שלו. אם אתם זקוקים לקרטונים בכמות גדולה, לצורך ביצוע הובלה או לכל צורך אחר, בחנות “מגה בוקס” תוכלו למצוא מגוון ענק של פתרונות אריזה, כולל קופסאות קרטון דו גלי בגדלים שונים. החנות מתמחה באספקה מהירה של מוצרי אריזה בהתאמה אישית, וצוות החנות ישמח לסייע לכם בכל שאלה, בקשה ופנייה, באמצעות שיחה לטלפון מספר 076-530-11-90.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל