השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ייצור קרטונים

    ייצור אריזות קרטונים בהזמנה לפי מידה

    ייצור אריזות וקופסאות קרטון בהזמנה מתואמות אישית בגודל ומידה לפי בקשת לקוח מקרטון גלי. קופסאות קרטון ממותגות מתואמות אישית לחלוטין החל מתוך מגוון רחב של סגנונות הקופסא כולל עיצובים מיוחדים ועד הגדרת רמת החוזק של הקרטון חד דו או תלת גלי ממנו מיוצרת הקופסא וכמובן במידת הצורך התאמה למשלוח בעצם לא משנה לאיזו מטרה בין אם לאריזה של דברים שבירים ובין עם לאריזה ייצוגית ואפילו למשלוחים בארץ או לחו”ל. ניצול הידע והניסיון שלנו עם הבקשה והעיצוב שלכם נוכל לייצר עבורכם קופסאות מעוצבות מותאמות אישית הטובות ביותר עבור הצרכים שלכם.

    אם הנכם מזמינים פעם ראשונה קופסת קרטון מתואמת אישית, הגעתם למקום הנכון. אנחנו ננסה לכסות כמה שיותר עבורכם את הדברים החשובים לגבי קופסאות קרטון גלי בייצור אישי ואם בכל זאת יש לכם שאלות אתם מוזמנים ליצור קשר ואנחנו נשמח להדריך אותכם מהרגע הראשון.

    סוגי אריזות קרטון

    קופסת הקרטון –  חומר אריזה מודרני המספק נוחות, אמינות של הובלה ואחסון של מוצר מסוים. סוגים שונים של קופסאות קרטון משמשים לאחסון מזון, הלבשה והנעלה, מזכרות ובשמים ומוצרים רבים אחרים. במפעל של אריזות קרטון, אתה יכול להזמין ייצור של קופסאות בהתאמה אישית למטרות שונות.

    סוגי קרטונים הקיימים בשוק – אריזות קרטון זה לא רק דרך לאחסן מוצר או פריט אחר. זה פתרון מושלם לעיצוב של  המוצר, שיש צורך להגדיל את האינטרס של הקהל למוצרים עשויים להיות עיצובים שונים של  הקרטון במיוחד למוצר. סוגים מודרניים של קופסאות קרטון בהתאמה  של רכיבים מבניים. יש לשים לב במיוחד לחומרי גלם המשמשים לייצור: כלי אריזה המיועדים לאחסון מוצרי מזון ובשמים קוסמטיים, תרופות וצעצועים. חלק מהן חייבים להיות מאושרים על ידי הרשויות.

    בחברת בית למוביל 555 בע”מ ניתן להזמין קופסאות קרטון במידה בהתאמה אישית עבור סוגים שונים של מוצרים.

     קרטונים למזון – סוג זה של קרטון משמש למזון יבש, מוצרי דגנים, אוכל מהיר, פיצה – כלומר כל סוג של מזון. בקרטון למזון קיימים מספר דרישות: ידידותיות לסביבה ובטיחות. הקרטון לא אמור להכיל חומרים מזיקים ורעילים או ריחות. סוג זה של קרטון מחייב להיות ברמה גבוה בהגנה מפני לחות. שימור מקסימלי של טעם המוצר אשר ארוז בקופסת קרטון. החברה שלנו מציעה סוגים שונים של קופסאות קרטון לאחסון מזון של גדלים סטנדרטיים ולא סטנדרטיים. ניתן להוסיף מיתוג או לוגו של חברה . 

    תה –  בעת אחסון תה, חשוב לשמור על ריח של עלי התה. במיוחד עבור זה, כמות מינימלית של אוויר נוצר בתיבות, אשר משפיע על ההגנה מפני בליה.  באריזות חייבת להיות גם חדירות לחות נמוכה. הגורם החשוב הנוסף  הוא הגנה על המוצר מאור השמש: שהתה לא יאבד מהויטמינים שלו. תחת השפעתם את העלים הסדקים, הויטמינים בהם אבדו. עבור אריזת תה, יש כמה סוגים של קופסאות קרטון, ואת הצורה הקרטון  ברוב המקרים מרובע או מלבני.  

    אריזה עבור מוצרים פרמצבטיים – קופסה עבור תרופות, ויטמינים, תוספי תזונה ומוצרים רפואיים שונים בשימוש באריזה מיוחדת. תפקיד המרכזי של האריזה הוא הגנה על מוצר מהשפעות חיצוניות.  

    קרטון עבור חברות בשמים וקוסמטיקה – הייחודיות של סוג זה של האריזה היא שזה חייב להיות דקורטיבי. מבחינה מבנית, רוב הקופסאות מורכבות משני חלקים – קופסה חיצונית ותוספת שמתאימה לפנים האריזה ומונעת נזק לבקבוק הבושם. השימוש בטכנולוגיות שלאחר הדפסה שונים בצורה של הבלטה, סחיטה, ציפוי אולטרא סגול מאפשר לך לתת לאריזה מבט בלעדי. בנוסף, הקרטון הוא אידיאלי לכל הרעיונות עיצוב. 

    קרטון למאפיה  – מוצרי קונדיטוריה הם מוצרי מזון, אבל בגלל המתכונים המיוחדים שלהם כללי אחסון  ואריזות חייבים להיות מותאמים. סוגים סטנדרטיים של קופסאות קרטון עבור מוצרים כאלה הם “מכסה תחתית”. הייצור של המכסה  מתבצע מתוך למינציה של קרטון גלי מיקרו.
    לאחסון של מאפים קטנים משתמשים בתיבה בצורת קופסה, אשר קל מאוד להרכיב. אם יש שומנים, דבש, שמן בהרכב של מוצרים, חשוב לשקול את החלל הפנימי של החבילה. 

    אריזות למכונות וציוד להובלה של חפצים כבדים – מכשירי חשמל לבית, ציוד, ציוד מיוחד – נדרש אריזה מתאימה. האריזה חייבת להיות חזקה, אמינה, מסוגלת לעמוד במשקל. האפשרות הטובה ביותר היא סוגים שונים של קופסאות קרטון גלי מחוזק או קרטון דו גלי. יש לו צפיפות גבוהה יותר, אמין להגן על הסחורה מפני נזק, לחות, אבק. וברוב המקרים, עבור סוגים מסוימים של ציוד, נדרשת קופסה  בהתאמה אישית.
    מפעל לאריזות קרטון מציע ייצור קרטונים עבור כל סוג של סחורה. מציוד של הייטק, אריזות בכל צורה ועיצוב – מיוצר במהירות וביעילות. אנו עובדים על פי פרמטרים וסטנדרטיים גבוהים ועל פי הזמנות ומבצעים אותם בצורה מושלמת ובזמן.        

    ייצור קרטונים וארגזים – סגנונות של קופסאות וארגזי קרטון

     


    תיבת קרטון בצורת ארגז הנפוצה ביותר ומוכרת בצורתה הקלאסי, כאשר הקרטון נסגר על ידי כנפיים שמתקפלים למרכז ואז נאטמים בעזרת סרט דביק או דבק.

    תיבת קרטון עם חפיפה מלאה של כנפים שנסגרות אחת על השנייה דבר שיוצר שכבה כפולה של קרטון ומאפשר לארגז לעבוד עם חפצים ודברים יותר כבדים בגלל עליה בקשיחות.

     

    ארגז קרטון נסגר עם “נעילה” ואחד הפופולארים למשלוחים בארץ או לחול מתאים לאחסון של פריטים רגישים ועמיד לרוב משמש גם לחלפים אלקטרוניים.

     

    צורת ארגז מורכבת משני חלקים מכסה ותחתית , המכסה או החלק העליון של ארגז קרטון מכסה את הארגז התחתון בשני ושמיש מאוד בעיקר בתעשייה ובמיוחד בתעשיית המזון איפה שנדרש לאחסן דברים כבדים בלי כלי דבק.

     

    ארגז קרטון ללא מכסה או החלק העליון, ארגז פתוח נאטם רק בחלקו התחתון. לרוב, קרטון יותר זול ונעשה לנשיאה או אחסון דברים כלים ללא אפשרות לערום ארגזים אחד על השני, עלותו זולה ולרוב מקרטון דו-גלי ולא מחומר מחוזק.

    מושגים בסיסיים סוגים והבדלים שצריכים לדעת לפני שניגשים למפעל להזמין ייצור קרטונים בהזמנה, למשל כמו סוגי החומר מהם עשויה קופסת הקרטון עצמה, לא רק משפיע על החוזק של אריזת קרטון, אבל לא תמיד תתאים למטרה, כי לפעמים עדיף ללכת על מספר שכבות קרטון מאשר להשקיע בהזמנה של חומר וללכת לכמות השכבות שממנו בנויה דופן הקרטון.

    סוגי מבנה של קרטון


    קרטון גלי – הינו קרטון שמיוצר מלוח קרטון עליו מודבק לוח קרטון אחר שצורתו גל סינוס (בערך כמו גלים בים :). שילוב זה מאפשר ליצור גמישות ועמידות עם זאת קרטון עושה הגנה בסיסית למוצר שאותו רוצים לעטוף אבל לא משמש לייצור אריזות, ארגזים או קופסאות מהקרטון הנ”ל.


    קרטון חד גלי – אחד הסוגים הנפוצים ביותר לבנייה של ארגזי קרטון, כאשר קרטון גלי מודבק בין שני לוחות קרטון, מה שמגביר את עוצמת החוזק של חומר זה הנו עוצמת חומר הקרטון עברו רוב הלקוחות סוג זה של קרטון חד-גלי יספק את הדרישה של עמידות ואם זאת המחיר יהיה סביר.

     


    קרטון דו גלי – נדרש לרוב איפה שצריך עמידות בפני ריסוק, ריפוד נוסף או יש צורך בקופסאות שהולכות להיות מוערמות אחת על גבי השנייה, כמו שקרטון חד-גלי גם קרטון זה נעשה באותו האופן. עם זאת, נדבקות שתי שכבות קרטון גלי בין שלוש לוחות קרטון מה שמגדיל את עובי הקרטון בצורה משמעותית. גם קרטון דו-גלי ניתן להזמין ברמות חוזק שונות מה שמאפשר למגן בצורה הטובה ביותר את התכולה המאוחסנת ולקופסא הרבה יותר חזקה.

     


    קרטון תלת גלי – קרטון שלא תראו אותו הרבה פעמים ולרוב נמצא בשימוש של תעשייה או בתור דוגמא לאחסנה של אבטיחים ודברים כבדים במיוחד, עלות של ייצור קרטון תלת-גלי מעלה משמעותית את מחיר ההזמנה ואת רמת התכנון ועבודה בהמשך. אם הבנתם איך בנוי קרטון חד ודו-גלי, אז עכשיו ניתן גם לראות שבעצם מדובר על שלוש שכבות של קרטון גלי בין ארבע לוחות.

    כמובן את כל הקופסאות קרטון שתזמינו, ניתן לבצע בצבעים וברמות חומר קרטון שונות, ניתן להזמין לוגו והדפסות מיוחדות ממותגות לחברה שלכם.

    מידע נוסף בנושא

    ייצור קרטון במרכז

    בכל יום עוברות סחורות בכמויות גדולות מאוד בכל רחבי הארץ, וגם העולם כמובן. בדרך כלל רוב תשומת הלב מופנית לתכולה של כל קרטון, אבל מי שצריך לשנע את הסחורה יודע היטב עד כמה חשובה גם האריזה, ובפרט מידת החוסן שלה. בהתאם, ייצור קרטון במרכז הוא מסוג הפעולות שחובה לבצע באחריות רבה ועל בסיס ידע עדכני בתחום. “בית למוביל” מתמחה בייצור כל סוגי הקרטונים, כולל בהתאמה אישית מלאה לכל צורך.

     

    כל האפשרויות של ייצור קרטון במרכז

    בחירת הקרטון המתאים ביותר לצרכים שלכם כוללת 3 החלטות עיקריות:

    * ממדים – מידות הקרטון נקבעות בהתאם לסוג הפריטים שמיועדים להיארז בתוכו. חשוב לקחת בחשבון גם את משקל הפריטים, כך שמצד אחד ניתן יהיה לארוז מקסימום תכולה במינימום קרטונים, ומצד שני המשקל של כל אריזה בפני עצמה לא יהיה מופרז.

    * עובי – החלוקה המקובלת מבחינת רמת הקשיחות של כל קרטון, ובהתאם עוצמת ההגנה שהוא מספקת לפריטים שבתוכו, היא לקרטונים חד גליים (כלומר כשיש שכבה אחת של קרטון גלי בין שני לוחות קרטון), קרטונים דו-גליים (שתי שכבות גליות בין 3 לוחות קרטון) וקרטונים תלת-גליים. הבחירה היא בהתאם למשקל הצפוי של תכולת האריזה ומידת הרגישות של הפריטים.

    * סוג הפתיחה – בין האפשרויות הרווחות: קרטון עם “כנפיים” שמתקפלות פנימה, מכסה ותחתית נפרדים (קרטונים שמשמשים למשל כקופסאות נעליים או במאפיות), קרטון עם מכסה שנסגר במעין “נעילה” (למשל לאריזת בשמים) ויש כמובן עוד אופציות רבות.

     

    ייצור קרטון במרכז – התאמה מדויקת לכל צורך

    כל הבחירות הנ”ל הן הבסיס לבחירת הקרטון. בנוסף נדרשת במקרים רבים תשומת לב גם להיבט האסתטי ולא “רק” לנושא הפרקטי, ובמיוחד כשמדובר על קרטונים לאריזת מוצרים שחייבים להתבלט ולתרום לרושם החיובי. לחברת “בית למוביל” יש את הניסיון הנחוץ ואת כל הציוד המתקדם הרלוונטי כדי להבטיח ייצור קרטון במרכז בדיוק לפי הצרכים שלכם – להבטיח ולקיים. בנוסף אנחנו מקפידים על זמינות גבוהה, כשבזכות יעילות העבודה תוכלו לקבל את הקרטונים המבוקשים, ובמידת הצורך גם מוצרים נלווים, במהירות רבה.

    ייצור קופסאות קרטון

    בעולם שבו משונעים מדי יום אינספור מוצרים, יש באופן טבעי ביקוש הולך וגדל למוצרי אריזה ובמיוחד לקרטונים איכותיים. ייצור קופסאות קרטון שיבטיחו הובלה יציבה ויספקו למוצרים שבתוכם הגנה מרבית מחייב ניסיון רב וידע ייחודי – חברת “בית למוביל” היא אחת המובילות בארץ בתחום זה, גם בזכות המגוון הרחב מאוד של מוצרים וגם בזכות המחויבות למציאת הפתרונות המשתלמים ביותר לכל לקוח.

     

    ייצור קופסאות קרטון בהתאמה מלאה לכל צורך

    אחד הדגשים החשובים ביותר במסגרת ייצור קרטונים הוא התאמה לצרכים הספציפיים:

    * קרטונים להובלות – בקטגוריה זו הפרמטר העיקרי הוא החוזק של הקרטון, כך שאפשר יהיה להעמיס עליו גם משקל רב. בין הפתרונות הרלוונטיים: קרטונים דו-גליים וקרטונים גליים מחוזקים.

    * קרטונים למוצרי בישום – בדרך כלל נעשה שימוש באריזה כפולה, כשהקרטון הפנימי נועד לספק מעטה קשיח לבקבוק השביר, ואילו הקרטון החיצוני חייב להיות אסתטי וכזה שאפשר להוסיף עליו הדפסים. כמו כן, יש טכנולוגיות שונות להפיכת האריזה לכזו שמושכת תשומת לב רבה במיוחד – למשל ציפוי אולטרה סגול, סחיטה, הבלטה ועוד.

    * קרטונים למוצרי מזון – אריזה של חומרי גלם בענף המזון חייבת להיות בטיחותית מבחינה תברואתית, כלומר קרטון שאין בו שום חומר שעלול להיות מזיק. כמו כן נדרשת הגנה מרבית מפני לחות שעלולה לפגוע בחלק גדול מהמזונות שלנו ועוד מרכיב קריטי הוא מניעת ריחות לא נעימים מהקרטון כדי שהאוכל לא יהיה מקושר בתודעה לחוויה שלילית.

    * קרטונים לקונדיטוריות – קרטונים בעלי מבנה ייחודי של מכסה-תחתית. בנוסף חשוב להקפיד על כל הדגשים של אריזת מזון.

     

    איך אפשר להבטיח יחס עלות תועלת משתלם במיוחד?

    בנוסף לכל הדגשים הספציפיים עבור כל סוג אריזה, ייצור קופסאות קרטון נבחן בעוד פרמטר חשוב: מחיר. כל לקוח מחפש באופן טבעי מצד אחד איכות ללא פשרות ומצד שני עלות משתלמת, ואנחנו בבית למוביל יודעים איך לספק את שני הדברים – בזכות הניסיון המגוון והודות לשימוש בטכנולוגיות הייצור המתקדמות ביותר שיש. השירות שלנו כולל גם ייעוץ יקר ערך כך שתוכלו להיות בטוחים שקיבלתם את הקרטונים המתאימים ביותר למטרה הספציפית שלכם.

    ייצור קופסאות קרטון בדגש על כל הפרטים הקטנים

    חברת בית למוביל מתמחה באספקה של מוצרי אריזה ועטיפה לקהל לקוחות רחב. חלק מהייחודיות של חברתנו הוא בעובדה כי אנו מבצעים גם ייצור קופסאות קרטון ברמה גבוהה ועל פי הצורך של הלקוח. אנו עובדים אל מול לקוחות פרטיים ועסקיים גם יחד ועל כן מעניקים קשת רחבה של שירותים בתחום האריזות.

    בשעה שאתם זקוקים לשירות של ייצור קופסאות קרטון, הרי שיהיה עליכם לוודא כי אתם אכן בוחרים בחברה מקצועית ומנוסה אשר תוכל להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר. זאת תוכלו לדעת על פי השאלות אשר החברה מציגה בפניכם בשעה שאתם מבקשים ייצור קופסאות.

    • גודל אריזה – גודל האריזה היה תלוי במוצרים אשר אתם מעוניינים לאחסן בתוך האריזה ולשלוח. צריכה להיות התאמה בין גודל המוצר לגודל האריזה, זאת בכדי שהמוצר יוכל לשבת בבטחה בתוך קופסת הקרטון מבלי לזוז ולהסתכן בשבירה או נזקים אחרים.
    • עיצובים מיוחדים – חשוב להיות מודעים גם לאפשרות למתג את האריזה הנבחרת וליצור עיצוב מיוחד. כך תוכלו להעניק ללקוחות שלכם את חוויית הרכישה האולטימטיבית.
    • צורה מיוחדת – לא כל האריזות נוצרו שוות. חלקן גדולות יותר ואחרות קטנות להפליא. עליכם לחשוב בצורה רצינית על המוצר שלכם והדרך המועדפת למשלוח שלו. ניתן יהיה להתאים את האריזות לצרכים שלכם בצורה מדויקת.

    ייצור קופסאות קרטון – מגוון של אפשרויות עומד לרשותכם

    חברת בית למוביל מודעת לכך כי צרכיו של כל לקוח הינם אינדיבידואליים ועל כן, מעבר למלאי קופסאות הקרטון הסטנדרטיות אשר אנו מחזיקים, ניתן יהיה ליצור איתנו קשר ויחד ליצור את העיצוב המתאים ביותר לכם ועונה על כל צורך אריזה והובלה שלכם שעשוי להתעורר.

    חברתנו מקפידה על העסקת אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחומם, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כל בקשה שלכם תטופל על ידי המקצוענים בתחום. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח לספק בעבורכם את המענה המקצועי לכל שאלה ואת השירות האדיב והחם ביותר.

    ייצור קרטונים לשלל צרכים

    במפעלים שונים יש צורך בקרטונים, בעסקים ובחברות שמוכרות מוצרים מגוונים ללקוח. לכן ברור מדוע ייצור קרטונים הינו שירות שאפשר להזמין גם בהתאמה אישית, כי אם אתם מוכרים תכשיטים וזקוקים לקרטונים קטנים במיוחד, מה תעשו עם קרטונים של מעבר דירה? אתם מתלבטים לאיפה כדאי לכם לפנות לצורך הזמנת הקרטונים המושלמים לעסק שלכם? אתם יכולים להפסיק לחפש, כי הגעתם בדיוק למקום הנכון. חברת בית למוביל מזמינה אתכם להתקשר אליה, לספר לנציגיה מה דרוש לכם וליהנות מהשירות הכי טוב שיש בתחום הזה.

     

    ייצור קרטונים בהתאם לדרישות הלקוח

    ייצור קרטונים בעידן המודרני דורש מאתנו התאמה מושלמת לכל דרישות הלקוח. כך, למשל, אם מדובר על לקוח שמוכר מוצרי מזון או מבצע משלוחי פיצה ללקוחותיו, הרי שהוא ירצה להזמין קרטונים שלא כוללים רעלים או ריחות. לעומת זאת, אם מדובר על לקוח שמוכר מכונות כביסה, הרי שהעניין כאן יהיה קרטונים שיכולים לשאת את המשקל ולהתאים בגודל. לכן, כאשר אתם פונים להזמנת קרטונים בהתאמה אישית, כדאי יהיה להחליט מראש:

    • מה צריך להיות גודל הקרטונים
    • בכמה קרטונים אתם מעוניינים
    • האם יש חשיבות מבחינתכם לקשיחות של הקרטון ולמשקל שהוא יכול לשאת

    אם תעצרו לתת את הדעת על כל הפרטים האלה יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור בדיוק את הקרטונים הנכונים לעסק הספציפי שאתם מנהלים.

     

    ייצור כל הקרטונים שתרצו במחירים הכי טובים שיש

    המחשבה של ייצור של קרטונים שנעשה בהתאם לדרישות האישיות שלכם נשמעת לכם טובה אך יקרה? חוששים שלא בכל מקום תקבלו את הטוב ביותר ושחלילה תגיע אליכם כמות אדירה של קרטונים שאח”כ לא תוכלו לעשות בהם שימוש? כדאי שתדעו: אם תתקשרו עוד היום אל חברת בית למוביל למספר: 076-530-11-90 תצאו מרוצים. נציגי החברה ישאלו אתכם את כל השאלות החשובות כדי להבין מה באמת דרוש לכם. רק אחרי שכל הפרטים יובהרו, תקבלו הצעת מחיר והייצור של הקרטונים שלכם ייצא לדרך. חבל לשלם יותר אצל המתחרים כאשר אפשר ליהנות מייצור קרטונים במחירים טובים, אז למה אתם עדיין מחכים? צרו קשר ותראו שתצאו מרוצים.

    ייצור קופסאות קרטון בהתאמה אישית

    יש לכם צורך בקופסאות קרטון בהתאמה אישית? רוצים לארוז את המוצרים שאתם מייצרים במפעל שלכם? או להציע פתרונות אריזה שונים לכל הלקוחות שפונים אל חברת ההובלות שבראשה אתם עומדים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים חברה מובילה שתיתן לכם שירותי ייצור קופסאות קרטון. במקום ללכת ולאסוף בין הסופרים השונים את הקופסאות הישנות שזורקים בהם, למה שלא תזמינו בדיוק את הקופסאות הדרושות לכם, בגודל הנכון ובכמות הרצויה? חברת בית למוביל היא הבחירה הנכונה לכך ואין ספק שאם תתקשרו אל המומחים שלה עוד היום, תצאו מרוצים.

     

    ייצור קופסאות קרטון בדיוק בהתאם לצרכים שלכם

    כאשר מדברים על ייצור קופסאות קרטון מדברים על עולם כמעט אינסופי. יש מגוון אדיר של אפשרויות ואופציות שביניהן ניתן לבחור, שכן היום קופסאות קרטון מסייעות לאינספור מטרות. לכן, כאשר תבדקו את העניין לעומק, אתם תראו שתוכלו לבחור בין הזמנת קופסאות קרטון:

    • גדולות במיוחד לצורך אריזת מכשירי חשמל כמו מכונות כביסה וכדומה
    • קטנות במיוחד לצורך אריזה תכשיטים
    • המותאמות למזונות שונים, כמו קרטונים לפיצה או למאכלים אחרים
    • המותאמות למוצרי קוסמטיקה וכדומה

    היתרון בהזמנת קופסאות קרטון בהתאמה אישית ברור, כי כך תוכלו להיות בטוחים שהקרטונים מגיעים בדיוק בגודל הדרוש לכם. כמו כן, אם אתם רוצים, לדוגמה, להשתמש בקופסאות הקרטון האלה לצורך מארז של מזונות מסוגים שונים, אין ספק שיש משמעות גם לאיכות של הקרטונים. במקרה כזה יש משמעות לא רק ליציבות ולחוזק אלא גם לחומרים שמהם עשויות קופסאות הקרטון כי הן חייבות להיות חופשיות מרעלים ומריחות.

     

    המחירים הכי טובים בארץ לייצור קרטונים בהתאמה אישית

    רוצים להזמין קרטונים וקופסאות בהתאם לדרישות האישיות שלכם אך חוששים שזה ייצא יותר מידי יקר? בחברת בית למוביל מחכה לכם הפתעה טובה. אם תתקשרו עוד היום למספר: 076-530-11-90 ותספרו לנציגי החברה מה דרוש לכם, אתם תראו שמהר מאוד תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ביותר. בחברת בית למוביל תמצאו את השילוב בין מגוון אדיר של קופסאות קרטון שאפשר לייצר עבורכם ובין מחירים נוחים, אז למה שלא תתחילו לטפל בעניין החשוב הזה עוד היום?

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל