השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    אריזות קרטון – חומר אריזה בר קיימא שצבר פופולריות בשנים האחרונות

    קרטון קיים מאז המאה ה-19 כאשר הוא שימש לראשונה לאריזת מוצרי טבק. בעבר, קרטון שימש לייצור מוצרים כמו קופסאות דגנים, קופסאות נעליים וכלי בית אחרים. כיום נעשה שימוש בקרטון בייצור של חומרים רבים אחרים כמו רהיטים, צעצועים, תכשיטים ואפילו בגדים. אריזות קרטון הן דרך מצוינת למחזר קרטון וליצור מוצרים חדשים השימוש באריזות קרטון נמצא במגמת עלייה כבר די הרבה זמן. זה גם הופך לאחת הדרכים הפופולריות ביותר לארגן אירועים כמו חתונות או מסיבות. אריזות קרטון הן גם דרך מצוינת למחזר מגזינים או עיתונים ישנים לחדשים. באתר מגה בוקס ניתן להזמין אריזות קרטון מתוך מגוון רחב של צורות וגדלים.

    השימוש באריזות קרטון נמצא בשיא של כל הזמנים בחברה של היום.

    זהו חומר אריזה מאוד תכליתי וידידותי לסביבה שניתן להשתמש בו למטרות רבות. אריזות קרטון מכסות מגוון רחב של שימושים, ממזון ועד לריהוט הבית. מנקודת המבט של איש איכות הסביבה, זהו אחד החומרים הכי ברי קיימא בשוק. אריזות קרטון הן בחירה פופולרית עבור חברות בכל הנוגע לזהות המותג שלהן. הוא זול וקל לייצור, אבל הוא גם צריך להיות יציב וחזק. אריזות קרטון שימשו חברות רבות בעבר, אך לאחרונה חל מעבר לעבר אריזות פלסטיק כטרנד החדש.

    אריזות קרטון הן חומר אריזה בר קיימא שצבר פופולריות בשנים האחרונות.

    קל לייצר אותו וניתן למחזר אותו למוצרים אחרים. אריזות קרטון,לא עמידות כמו פלסטיק או נייר, ולא ניתן לעשות בו שימוש חוזר כמו נייר או פלסטיק. השימוש באריזות קרטון מוגבל בשל שבריריותן וחוסר היכולת לעשות בהן שימוש חוזר לאחר שנגמרה. אריזת קרטון היא בחירה פופולרית עבור חברות רבות בגלל העלות-תועלת שלה. העלות הממוצעת של קופסת קרטון נעה בין 5 ל-8 שקלים בעוד שקופסת קלקר או פלסטיק ממוצעת יכולה לעלות עד 30 שקלים.

    החיסרון העיקרי של אריזות קרטון

    הוא שלא ניתן למחזר אותן ולעשות בהן שימוש חוזר לאחר השימוש בהן. יש לו גם חיי מדף קצרים, מה שאומר שהחברה צריכה לרכוש ארגזים נוספים על מנת לעמוד בביקוש. אריזת קרטון היא אפשרות מצוינת לאריזת סחורות. זה זול יותר וניתן למחזור מחומרים אחרים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל