השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ארגז קרטון עם מכסה

    המחירים כוללים מע"מ

    קרטון ארכיון + מכסה
    מק"ט: 114

    5.79

    לפרטים נוספים

    קרטון ארכיון + מכסה (מינימום 50 יח)

    7.08

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט מחוזק בצבע לבן 35/26/(15 גובה) (מינימום 60 יח)
    מק"ט: 9005

    4.38

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט מחוזק בצבע לבן 43/31/(31 גובה) (מינימום 100 יח)
    מק"ט: 9008

    6.55

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט מחוזק בצבע לבן 42.5/32/6ס"מ (מינימום 60 יח)
    מק"ט: 1006.425

    4.38

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט מחוזק בצבע חום 30/29/11ס"מ (מינימום 60 יח)
    מק"ט: 73279A

    3.63

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט מחוזק בצבע חום 23.5/14.7/10.3ס"מ (מינימום 50 יח)
    מק"ט: 1003

    2.34

    לפרטים נוספים

    קרטון מבלט חום 22.5/22.5/6 (מינימום 100 יח)
    מק"ט: 25950

    2.22

    לפרטים נוספים

    מידע נוסף בנושא

    ארגז קרטון עם מכסה מתאים

    אתם רוצים להעביר את המשרד שלכם למקום חדש, גדול ויפה יותר? אם כך, אפשר להבין מדוע חלק ממה שמטריד אתכם זו ההובלה עצמה. ארגז קרטון עם מכסה יוכל להפוך את ההובלה להרבה יותר בטיחותית, כי אין ספק שבצורה כזאת הכול יגיע בשלום ליעדו. לא תצטרכו לחשוש שמשהו יקרה בדרך לקלסרים שלכם או לכל החומרים הרגישים שיש להם במשרד, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם מזמינים קרטונים כאלה? חברת מגה בוקס היא המקום שאליו כדאי לכם לפנות לצורך רכישת קרטונים מכל הסוגים ולכל המטרות כך שאתם מוזמנים לדבר עם נציגיה עוד היום.

    מהם היתרונות של ארגז קרטון עם מכסה?

    אם זו הפעם הראשונה מאז שהעסק שלכם קיים שבה אתם מעבירים את המשרד למקום חדש, אפשר להבין את החשש לכם. הובלה זה תמיד עניין קצת מלחיץ וכאשר מדברים על הובלת משרד – הדברים עוד יותר רגישים. אתם תוהים מדוע ארגז קרטון עם מכסה זו הבחירה הנכונה? האמת היא, שיש לכך כמה יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם:

    • צורת הקרטון – כאשר לקרטון יש גם מכסה הוא שומר על צורתו, וכתוצאה מכך על מה שמונח בתוכו, הרבה יותר טוב.
    • ארגון – ההובלה בעזרת קרטונים עם מכסים מתבצעת בצורה מאורגנת יותר והחפצים לא נופלים בדרך.
    • נוחות – נוח לארוז כאשר הקרטונים מגיעים עם מכסים, ולא צריך להתחיל לחשוב איך לסגור כל קרטון וקרטון בזמן ההובלה.

    לכן, אם חשוב לכם שההובלה תתבצע על הצד הטוב ביותר, ואם אתם רוצים לארוז את החפצים שלכם בצורה נכונה ובמינימום מאמץ – כדאי יהיה לחשוב על האפשרות של הזמנת קרטונים בגדלים שונים עם מכסים.

    הכתובת שלכם להזמנת קרטונים עם מכסה מכל הסוגים

    מחפשים קרטונים עם מכסה? רוצים להזמין קרטונים לפיצות בסיטונאות? מחפשים קרטונים קטנים למוצרי קוסמטיקה שונים? האמת היא, שזה לא משנה מה דרוש לכם, כי בכל מקרה בתחום הזה חברת מגה בוקס היא הבחירה הנכונה. אם תתקשרו למספר: 076-530-11-90 תוכלו לדבר עם נציגי החברה, להסביר להם מה דרוש לכם ולקבל מהם הצעת מחיר שכל אחד יוכל לעמוד בה בקלות, אז למה אתם מחכים?

    ארגז קרטון עם מכסה במחיר משתלם

    ארגז קרטון עם מכסה הוא אמצעי אחסון ואריזה מצוין, המתאים למגוון של שימושים. ניתן להיעזר בו לשלל מטרות, החל מאריזה של ספרים בארכיונים וספריות ועד משלוח של מוצרי מזון שונים ואחסון פריטים שזקוקים להגנה מאבק ומלכלוך. מדובר בפתרון אריזה שאותו מציעה חנות “מגה בוקס”, בנוסף לשלל פתרונות אריזה נוספים.

    ארגז קרטון עם מכסה מאפשר יכולת סגירה ופתיחה קלה ונוחה שלו, ולכן יש יתרון בשימוש בארגזים מסוג זה. ניתן להזמין ארגזי קרטון עם מכסה בגדלים שונים ובצורות שונות, כדי להתאים את הארגזים לצורך המתאים.

    בחירת ארגז קרטון עם מכסה

    בחירת ארגז קרטון צריכה להיעשות קודם כל בהתאם לשימוש הספציפי שלו. מוסדות רבים, כמו ארכיונים של מוסדות וספריות ציבוריות ואקדמיות, יכולים ליהנות מהשימוש בארגזים עם מכסה. בנוסף לכך, מדובר בארגזים שיכולים להיות מתאימים מאוד למשלוח של סוגי מזון שונים וכן מוצרים המיועדים לחנויות ולרשתות השיווק והמרכולים.

    ארגז קרטון עם מכסה הוא פתרון אריזה שקל מאוד לפתוח ולסגור אותו, ולכן מתאים למגוון מטרות. גם בעת מעבר דירה, שהוא אירוע שנדרשים לו חומרי אריזה רבים, ניתן להשתמש בארגז קרטון עם מכסה לצורך העברה של חלק מתכולת הדירה. ספרים, למשל, הם פריטים שמתאים מאוד להעביר אותם בקרטון כזה, וכן פריטים שנדרשים מיד לאחר ביצוע המעבר, מכיוון שניתן לפתוח את הקרטון בקלות וללא צורך בחיתוך הקרטון או הסלוטייפ שעליו.

    פתרונות אריזה מצוינים בהזמנה אישית

    חנות “מגה בוקס” מציעה פתרונות אריזה איכותיים בהתאמה אישית מלאה. בעת שמבצעים הזמנה גדולה ומרוכזת של אריזות קרטון מהחנות, ניתן לבקש קופסאות בגדלים שונים ובצורות שונות, כולל ארגז קרטון עם מכסה. בנוסף לכך, הזמנה מרוכזת מאפשרת לקבל מחיר טוב יותר על הקרטונים, וכן ניתן גם למתג את אריזות הקרטון עם לוגו וכיתוב שיווקי מותאם.

    “מגה בוקס” מהווה מקור מצוין ואמין לאריזות קרטון מכל הסוגים, וכן לפתרונות אריזה מגוונים לכל מטרה שהיא. ניתן ליצור קשר עם החנות בטלפון מספר 076-530-11-90, ולבצע הזמנות בצורה קלה ופשוטה.

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל