השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    כיצד לבחור ארגזי קרטון?

    בחירת ארגזי קרטון למעבר דירה מתבססת על מספר שאלות: מהי כמות החדרים של הדירה החדשה? האם אתם מעבירים חפצים שבירים לצד הביגוד והספרים? תשובות לשאלות אלו יסייעו לכם להחליט מאילו חפצים אתם יכולים להיפטר ואילו חשובים לכם לקחת לכתובת החדשה. זקוקים לקרטונים גדולים או בינוניים? מחפשים קרטונים דו-גלים או שמא תזדקקו לקרטון קלסרים? אצל חברת בית למוביל תמצאו מבחר קרטונים מרשים שיענה על ציפיותיכם – והרבה מעבר לכך.

     

    מעבר לדירה חדשה מסמלת את פתיחתו של פרק חדש בחיינו; פרק מרגש דרכו נחווה חוויות חדשות. מצאתם עבודה חדשה ואתם עוברים לדירה בקרבת המשרד? מתחילים שנה חדשה באוניברסיטה ומחפשים דירה שתהיה קרוב ללימודים? מעבר דירה היא, ללא ספק, משימה מורכבת – אך אפשרית.

    חלק בלתי נפרד מתהליך המעבר הוא אריזתם של החפצים בקרטונים. לאורך תהליך זה, יהיה עליכם, ראשית, לבחור את החפצים שיעברו אתכם לדירה החדשה. החל מספרי קריאה ולימוד, בגדים לתנאי מזג האוויר השונים ועד כלי מטבח – כדי שתוכלו להתחיל בחייכם החדשים, עליכם לבצע מספר החלטות לקראת המעבר.

    בהתאם לציוד הנבחר, כך תוכלו לקנות את הקרטונים הדרושים לכם. עם זאת, זהו איננו הפרמטר היחידי המשפיע על בחירת הקרטונים: עוברים לדירת יוקרה בעלת 6 חדרים? עוברים לדירת סטודיו במרכז תל אביב? בהתאם לתשובה, תוכלו להחליט, ראשית, מהי כמות הארגזים לה תזדקקו. בנוסף, תוכלו לבחור בסוג הקרטון הרלוונטי לציוד: בין אם מדובר בקרטון חום חד-גלי, קרטון חום דו-גלי, קרטון קלסרים או שמא מדובר בקרטון תלייה – בזכות הקרטון הנכון, החפצים שלכם יגיעו ליעד בשלמותם. 

     

     

    הגעתם ליעד!

    תחום הקרטונים הוא עולם ומלואו: בין אם הם מיועדים לדירות יוקרה או לדירות חדר, הקרטונים שחברת בית למוביל מציעה יובילו את החפצים שלכם ליעדם – בזהירות, במקצועיות ובמומחיות רבה. למה אתם מחכים? צרו אתנו קשר בהקדם!

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל