השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון דו גלי בתעשייה

    קרטון גלי הוא חומר אריזה רב-תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות. הוא עשוי בדרך כלל ממצע קרטון המצופה משני הצדדים בשכבה דקה של סרט פלסטיק, שבעצמו עשוי להיות מצופה באחד הצדדים או בשני הצדדים. מטרת המוצר הזה הייתה לספק דרך קלה לאחסן ולהוביל פריטים. מוצרים רבים ארוזים כיום בקופסאות קרטון גלי. הוא שימש בעבר כחומר בנייה, מכיוון שהוא זול וקל משקל, לקרטון דו גלי יתרונות רבים על פני חומרי אריזה אחרים כמו שקיות ניילון, קופסאות נייר ומיכלי מתכת. היתרון העיקרי הוא הרבגוניות שלו בכל הנוגע לאחסון פריטים שונים בדרכים שונות. מחפשים קרטון דו גלי ? באתר מגה בוקס תוכלו למצוא קרטון דו גלי במגוון גדלים.

    מה זה קרטון דו גלי?

    קרטון גלי הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון דרכים שונות. זהו אחד החומרים הנפוצים ביותר באריזה וניתן למצוא אותו על המדפים של חנויות טמבור, מחסנים וחנויות לציוד אריזה ברחבי הארץ. אריזת קרטון דו גלי מורכבת משתי שכבות: שכבה פנימית המחזיקה את המוצר ושכבה חיצונית המגנה עליו. השכבה הפנימית מכילה סרט פלסטיק דק המסייע בשמירה על טריות ואילו השכבה החיצונית מונעת נזק למוצרים במהלך ההובלה.

    קרטון דו גלי בתעשייה

    קרטון גלי משמש בתעשיית האריזה ובתעשיות אחרות למטרות רבות ושונות, כולל משלוח מכולות, פחי אשפה ורהיטים. שלושת הסוגים הנפוצים ביותר הם לוח חליל (נקרא גם לוח חום), לוח סיבי צפיפות בינונית (MDF) ולוח צפיפות גבוהה (HDF). הקרטון הדו גלי תוכננו על מנת לשמש כחומר אריזה למוצר. הם עשויים מחומרים ממוחזרים וניתנים למחזור לאחר השימוש.

    קרטון דו גלי הוא סוג של קרטון המיוצר בתהליך מתמשך של גלגול וקיפול הנייר לצורה גלית. השלב הראשון בתהליך הייצור כולל גלגול הנייר לצינור אשר נחתך לגודל ומדביק יחדיו. יריעת הקרטון הגלי המתקבלת נחתכת ליריעות מלבניות או מרובעות.

    השלב השני בתהליך הייצור כולל קיפול היריעה לאורכה לקמטים , אשר לאחר מכן נפתחים החוצה ליצירת גלי או צלעות. עומק החלילים בדרך כלל 1/8 אינץ’ (3 מ”מ), אך יכול להיות עמוק יותר בהתאם לתצורת האריזה הרצויה.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל