השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קניית קרטונים בקלות

    רוצים לקנות קרטונים? עסקי הקרטונים מייצרים קופסאות לשורה ארוכה של שימושים, החל ממעבר בתים דרך אחסון חפצים ועד לייצור קרטונים למכירה עבור חברות הובלות או חברות סיטונאיות גדולות. המשמעות היא שכאשר אתם מזמינים ארגזים, אתם צריכים לדעת את הגודל שאתם צריכים כדי לוודא שהקרטונים שתבחרו יתנו לכם את המענה הטוב ביותר. חברת מגה בוקס מספקים עבורכם קרטונים בכל הגדלים, בעובי שונה ובעלי צורות שונות, כך שתוכלו בקלות למצוא את סוגי הקרטונים שיענו על הצרכים שלכם. ואם לא, חברת מגה בוקס ישמחו לייצר עבורכם קרטונים בהזמנה אישית.

    קרטונים לשימושים עסקיים

    לעסקים, קרטונים כוללים הן את אריזת הקרטון למוצר והן את הקופסאות המשמשות להעברת מספר יחידות מוצר. יש לחשוב היטב על הקרטונים הנמכרים מבחינת הגודל, הצורה, העיצוב והגרפיקה שלהם, הן מנקודת מבט לוגיסטית והן מבחינה שיווקית. האריזה צריכה לכסות את המוצר בצורה מלאה ופרקטית ולומר לפחות משהו על מה המוצר ומה הוא מייצג מבחינה שיווקית.

    שימוש בקרטונים לצורך הובלת דירות

    אתם לא צריכים לתכנן כלום כשאתם מחפשים קרטונים למעבר דירה, כי ניתן לפתור את הנושא הזה בקלות. קופסאות אלו מיוצרות על פי מפרטים סטנדרטיים שנועדו להפיק את המרב מהשטח במשאית ההובלה ולהיות חזקות מספיק כדי להחזיק את המשקל של כל פריט. קופסאות אלו מיוצרות בעובי דופן סטנדרטיים ובגדלים סטנדרטיים התואמים למידות הסטנדרטיות של המכוניות המניעות אותן. כשזה מגיע לכמות הקופסאות שאתם צריכים, כדאי להתייעץ עם הצוות המקצועי של מגה בוקס. לרוב, מספר החדרים בדירה שאת הפריטים שלה אתם מעבירים יקבע כמה ארגזים אתם צריכים.

    כמו כן, קופסאות קרטון משמשות גם לאחסון לטווח ארוך, עם הקופסאות האלה, אתם אמורים להיות מסוגלים לערום אותן במהירות ולהפיק את המרב מהחלל שיש לכם לאחסון חפצים. אם חשוב לכם המראה של אזור האחסון בו ישמשו אותן קופסאות, תוכלו להזמין גם ארגזי אחסון בצבעים אחרים מהחום הסטנדרטי. חברת מגה בוקס מספקת קופסאות היכולות לשמש למגוון רחב של צרכים עסקיים ואישיים. בעמוד הקטלוג תוכלו לראות איך נראים כל מוצרי הקרטון וליצור קשר מידי עם החברה.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל