השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    הדבר הכי חשוב להביא איתכם בזמן מעבר דירה

    מה הדבר הכי חשוב להביא איתכם בזמן מעבר דירה, בין אם זה ברחבי העיר או ברחבי הארץ? קרטונים למעבר דירה. אבל לפני שאתם בוחרים כל ארגז ישן שאתם מצליחים למצוא ליד הסופר השכונתי, תוכלו להזמין את הכמות הנדרשת של קופסאות קרטון למעבר דירה בחנות ‘מגה בוקס’ אשר ידאגו למשלוח מהיר ומחירים משתלמים במיוחד.

    קרטונים למעבר דירה- חדשים או יד שניה?

    אם אתם לקראת מעבר דירה ומחפשים כמה קופסאות קרטון, לא כדאי לכם ללכת לסופר או למכולת השכונתית כדי להביא כמה קופסאות. אתם מסתכנים בהבאת מזיקים בגלל האינטראקציה שלהם עם מזונות ומשקאות מתוקים. אף אחד לא רוצה להעביר איתו לבית החדש גם כמה תיקנים או נמלים כמתנה לחנוכת בית. כדאי לתת מבט רציני יותר על קרטונים למעבר דירה. הם לא רק יציבים יותר וחזקים יותר, הם יכולים להתמודד עם הדרישות שלכם באופן טוב יותר מאלה שתמצאו במכולת, בנוסף ליתרון שהן חדשות ולא היו עוד בשימוש.

    נסו כמה גדלים שונים בעת בחירת קרטונים מעבר דירה

    הכינו את עצמכם עם מגוון גדלים של קרטונים למעבר דירה. שמעתם את זה בעבר, אבל צריך לחזור על זה: הגודל של הקרטונים הוא כן קובע. ספרים, פריטי אספנות, פסלונים ופריטים קטנים אחרים מתאימים בצורה מושלמת לקופסאות קטנות. דברים קטנים יותר, כשהם מודבקים זה לזה בצורה נכונה, יכולים לתמוך במשקל שלהם.

    אתם יכולים להכניס הרבה מכשירי חשמל קטנים ומוצרים קטנים אחרים מהמטבח, מהאמבטיה ומגירות אחרות לקופסה בינונית. מלאו אותם עד אפס מקום בחומרי אריזה כדי למנוע מהפריטים להתנגש זה בזה במהלך ההובלה.

    שמיכות, כריות, מנורות ועוד דברים כבדים או מסורבלים נוחים מאוד למארז בקופסאות גדולות. הם לא יעמיסו על המיכל או על הגב שלכם.

    חומרים נוספים לאריזה יעילה

    האם אתם אורזים כלים, אגרטלים או חפצים שעלולים להישבר בקלות? חוצצים מנייר גלי בתוך הקופסה ישמרו על הכל מסודר ומאורגן. לתוספת בטיחות ושקט נפשי, מלאו את כל החללים הריקים בניילון בועות, נייר אריזה או חומר דומה אחר. חשוב להחזיק את חומרי האריזה המתאימים בהישג יד. כך תחסכו זמן ואנרגיה, וגם תהיו בטוחים כי החפצים שלכם יגיעו למקום החדש בשלמות.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל