השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    תכונות ארגז שמיש בשוק

    פירות וירקות טריים המגיעים עד פתח דלתכם נוחים יותר מכל שיטה אחרת לרכישת מזון טרי. בלי נסיעות ארוכות למכולת, בלי תמרון במעברים צפופים ועמוסים, בלי המתנה בתורי קופה איטיים שלא זזים, בלי הורדה של שקיות מהרכב. משלוחי פירות וירקות מתאימים לכל סוג של אורח חיים קדחתני ומפנות כמות ניכרת של זמן שניתן להקדיש לעיסוקים אחרים. אך האם חשבתם פעם מהיכן מגיע ארגז ירקות שמאפשר לו לשמור על הירקות שלכם טריים וללא פגע בזמן הנסיעה עד ביתכם? מגה בוקס מספקים מגוון פתרונות אחסון והובלה לחברות גדולות, בכמות סיטונאית, וגם לאנשים פרטיים הזקוקים לאריזות קרטון איכותיות.

    באילו דרישות ארגז צריך לעמוד?

    כאשר משק חקלאי, חנות סיטונאית או ירקן שכונתי מחפשים ארגז איכותי שיענה על כל הצרכים שלהם הם צריכים לשים לב לקריטריונים הבאים בעת בחירת ארגז מומלץ:

    על הארגז להיות נוח לנשיאה. מדובר לרוב על נשיאה של משקל של כמה קילוגרמים. לא פעם לקוחות מבקשים משלוח של ירקות עד מפתן הדלת, ולכן כדי להקל על השליח, ארגז הירקות צריך להיות נוח לנשיאה עם אזור מיועד לאחיזה נוחה. כמו כן, ארגזי רקות צריכים להיות בטוחים לאחסון הירקות, ללא מזיקים, ללא ריחות, ללא שחרור של רעלים שונים בעת מגע עם מזון.

    מאיזה סוג קרטון מורכב ארגז כזה?

    הארגז צריך להיות עמיד וקשיח ביותר, כדי לשאת משקל רב ולשמש את הירקנים במשך זמן רב. לכן על הארגזים להיות מורכבים מקרטון חזק ועמיד, לרוב מדובר על קרטון דו גלי. כמו כן, ארגזים לירקות בהזמנה אישית יכולים לתרום לעסקים בתחום הפרסום. על ידי הדפסה של לוגו ושם העסק עם פרטי קשר הארגזים משווקים את העסק גם ללא מילים, בכל מקום בו הם נמצאים, במיוחד כאשר הם מגיעים ללקוח מרוצה. אם אתם מעוניינים בזמנה גדולה של ארגזים לירקות מגה בוקס ישמח לעמוד לשירותכם לספק לכם את כל הכמות לה אתם זקוקים, והכל כמובן באיכות הגבוהה ביותר. אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום, וקבלו את הארגזים במשלוח על הבית.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל