השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך בוחרים אריזות קרטון?

    אריזות קרטון משחקות תפקיד מרכזי בעולם ההובלות והמשלוחים. משתמשים בהן בהובלות של תכולות דירה ממקום למקום, באריזה של מוצרים המיועדים להפצה ולשיווק, באריזת בשר וירקות, וכן בעולם משלוחי המזון במסעדות ובפיצריות. בחנות “מגה בוקס” ניתן למצוא אריזות קרטון איכותיות למטרות אלו.

    כאשר מבצעים הזמנה של אריזות קרטון בכמויות גדולות, ניתן לבצע התאמה אישית של גודל האריזות והצורה שלהן למטרת השימוש בהן. כיום ניתן להזמין קרטונים בכל גודל ובכל מידה, ברמות עובי וחוזק שונות, וכן עם צורות סגירה מגוונות, כמו סגירת כנפיים עליונות, סגירה עם מכסה ועוד.  

    הסוגים השונים של אריזות קרטון מובחרות

    חברות משלוחים והובלות שנוהגות להזמין מלאים גדולים של אריזות קרטון, יכולות בהחלט להזמין כל סוג של אריזת קרטון שירצו. מבחינת סוגי האריזות השונים, הם מתחלקים בדרך כלל לקרטונים קטנים, בינוניים וגדולים. ישנן מידות סטנדרטיות של קרטונים בכל גודל, אך ניתן להזמין אריזות קרטון גם במידות מותאמות אישית.

    הבדל נוסף בין סוגי האריזות נמצא בעובי של שכבות הקרטון. ניתן להזמין אריזות קרטון עם שכבת קרטון אחת, וניתן גם להזמין אריזות עם שכבה דו גלית ותלת גלית, לקבלת אריזת קרטון חזקה ועמידה בהרבה. אריזות הקרטון האלו מיועדות להעברה ולאריזה של פריטים שבירים ועדינים, שנחוצה להם הגנה משמעותית יותר בזמן השילוח וההעברה שלהם.

    בנוסף לכך, ניתן להזמין אריזות קרטון עם סוגים שונים של סגירה. סוג הסגירה הנפוץ ביותר הוא סגירה בעזרת כנפיים עליונות. מדובר בסוג האריזה השכיח בקרטונים המיועדים לאריזת חפצים במעבר דירה. אך במקרים רבים, ישנה דרישה לקרטונים שיש להם מכסה נפרד, או מכסה עליון מובנה – כמו בקרטונים של אריזות פיצה, למשל.  

    מבחר ענק של פתרונות אריזה

    חנות “מגה בוקס” מציעה מבחר ענק של פתרונות אריזה לכל מטרה. החנות הוקמה במטרה לתת מענה לחברות משלוחים והובלה, וכיום מספקת פתרונות אריזה גם לחברות תעשייתיות וכן למסעדות ולהובלה של בשר וירקות באריזות קרטון ייעודיות. ניתן ליצור קשר עם החנות בטלפון מספר 076-530-11-90 ולהזמין כל סוג של אריזות קרטון.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל