השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איפה אפשר לעשות קרטונים ממותגים?

    עולם המיתוג והשיווק מציע לא מעט הזדמנויות לחברות לקבל חשיפה למותג שלהן, על מנת להגדיל את קהל הלקוחות ולייצר מודעות לשירותים או למוצרים שהן מציעות. ישנן דרכים רבות מאוד להשיג חשיפה למותג, וכאשר מדובר בחברות הובלה ומשלוחים, או חברות יצרניות שמשתמשות באריזות קרטון, קרטונים ממותגים מהווים דרך מצוינת להגברת חשיפת המותג. בחנות “בית למוביל” ניתן להזמין קרטונים ממותגים כאלה לכל מטרה.

    מיתוג נכון הוא אמנות בפני עצמה, וצריך לדעת כיצד למתג נכון ובאילו אמצעים שיווקיים להשתמש עבור מטרה זו. כאשר עושים שימוש בקרטונים ממותגים, ניתן לנצל שטח פרסום פוטנציאלי שכבר נעשה בו שימוש בכל מקרה, למטרות הפצת שם המותג והפרטים הבסיסיים אודותיו.

    היתרונות של הזמנת קרטונים ממותגים

    להזמנת קרטונים ממותגים יש כמה יתרונות. ראשית, שטח הפנים של הקרטונים מהווה בעצם שטח פרסום פוטנציאלי יקר ערך. מכיוון שבקרטונים שמועברים במשלוחים נעשה שימוש בכל מקרה, והם יגיעו למקומות רבים ושונים ברחבי הארץ, חבל שלא לנצל אותם כדי לבצע מיתוג וחשיפה של שם החברה.

    בנוסף לכך, שיווק באמצעות קרטונים ממותגים הוא פתרון שאינו יקר, בוודאי בהשוואה לצורות אחרות של מיתוג ופרסום. מהיתרונות האלה יכולות ליהנות גם חברות הובלה ומשלוחים שרוצות למתג את עצמן, וגם חברות שעושות שימוש בקרטונים לצורך אריזת מוצרים ושליחתם בארץ.

    קרטונים ממותגים יכולים להכיל רק את הלוגו של החברה הממותגת, אך יכולים גם להכיל כיתוב קצר כלשהו ומספר טלפון של החברה, למטרות שיווקיות. כאשר מזמינים קרטונים מחנות גדולה ומובילה כמו “בית למוביל”, ניתן לבקש להטביע על הקרטונים את לוגו החברה ופרטים בסיסיים נוספים, וליהנות מערוץ חשיפה יצירתי שיכול להגיע לעיניים רבות של לקוחות פוטנציאליים ברחבי הארץ.  

    קרטונים ממותגים ופתרונות אריזה איכותיים

    חנות “בית למוביל” מציעה מגוון שירותים ומוצרים בתחום פתרונות האריזה. בנוסך להזמנת קרטונים ממותגים בגדלים שונים, ניתן למצוא בחנות מבחר מוצרי אריזה ועטיפה, היכולים לשמש חברות הובלה ומשלוחים וכן חברות יצרניות מכל הסוגים. צוות החברה מזמין אתכם לפנות אליו ולקבל מענה מקצועי כולל בתחום פתרונות האריזה והמשלוחים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל