השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון גלי עבה – ממה הוא עשוי

    קרטון גלי עבה הוא חומר אריזה שעשוי בדרך כלל מנייר, פלסטיק או מתכת. זה ידוע גם בשם יריעות גלי. קרטון גלי עבה נמצא בשימוש בתעשיית האריזות כבר עשורים רבים. הוא מספק הגנה יעילה מפני נזק במהלך משלוח ואחסון. קרטון גלי עבה הוא חומר אריזה העשוי מגליונות נייר דקים. הוא משמש בתעשיית האריזה בשל משקלו הקל, הגמישות והעמידות בפני לחות. קרטון גלי עבה הוא סוג נפוץ של חומרי אריזה שניתן למצוא בחנויות רבות ברחבי הארץ. הוא משמש לאריזת מוצרים החל ממזון ועד מוצרי אלקטרוניקה וכלי בית. במגה בוקס תוכלו למצוא קרטון גלי עבה מחוזק עבור שמירה מירבית על המוצרים שלכם.

    סוגים של קרטון גלי עבה

    קרטון גלי הוא יריעת קרטון דקה וגמישה המשמשת לאריזה, כגון קופסאות. הוא חזק מספיק כדי להיות מקופל או מקומט מבלי להישבר, אך קל מספיק כדי לנשיאה ולטפל בו בקלות. הקרטון הגלי הנפוץ ביותר עשוי מנייר עבה שצופו משני הצדדים בשכבה דקה של פלסטיק. קרטון גלי הוא סוג של קרטון שעשוי משכבה דקה של נייר שגולגלה לגליל ולאחר מכן נלחץ לצורה גלית. הוא משמש כחומר אריזה עבור מוצרים רבים ושונים. הסוג הנפוץ ביותר של קרטון גלי הוא לבן וחזק, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור משלוח מוצרים. עם זאת, ישנם גם סוגים אחרים של קרטון גלי, לרבות קרטון גלי חום או ירוק בהיר יותר, שיכול לשמש לאריזת רהיטים או פריטים קלים אחרים.

    ניתן למצוא קרטון גלי בצורות ובגדלים שונים. אלו כוללים:

    • קרטון גלי סטנדרטי.
    • קרטון גלי קשיח.
    • לוח גלי גמיש.

    ממה עשוי קרטון גלי עבה?

    קרטון גלי עבה עשוי מגליונות נייר דקים המודבקים זה לזה ומקפלים לצורה גלית. לאחר מכן מכוסים הקירות הגליים ביריעת שעווה דקה, המונעת מהנייר להידבק לעצמו בעת קיפולו. קרטון גלי משמש בדרך כלל באריזה של מוצרי אריזה כגון קופסאות דגנים, קופסאות נעליים ומכולות משלוח. קרטון גלי הוא סוג של קרטון המשמש לייצור קופסאות, אריזות וחפצים שטוחים אחרים. הוא מיוצר על ידי יצירת סדרה של קפלים, הנקראים קמטים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל