השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך בוחרים קרטונים להובלות?

    חברות הובלה ומשלוחים זקוקות למאגר גדול של קרטונים בגדלים שונים ומסוגים שונים. את הקרטונים הריקים הן מספקות ללקוחות העוברים דירה וזקוקים לאמצעי אריזה, וכן לחברות תעשייתיות שונות שזקוקות לקרטונים לשילוח של מוצרים. באספקה של קרטונים איכותיים לחברות הובלה ולגורמי תעשייה מתמחה החנות “בית למוביל”.

    החנות מציעה מגוון קרטונים, שאותם ניתן להזמין בהתאמה אישית מלאה, בהתאם לגודל הרצוי, לעובי הרצוי ולרמת החוזק הנחוצה. 

    אספקת קרטונים לצרכי משלוחים ואריזה

    חברות משלוחים מבצעות באופן קבוע עבודות הובלה מסוגים שונים, החל מהעברה של תכולת דירה ועד העברה של ציוד מקצועי, חפצי אמנות ועוד. כדי לבצע כל פרויקט כזה בהצלחה, נדרשים קרטונים איכותיים, עמידים וחזקים. לכן, חשוב להשתמש בקרטונים מחומרים איכותיים שלא תהיה סכנה שהם יתפרקו בזמן ביצוע המשלוח.

    אם אתם זקוקים למלאי של קרטונים מצוינים, אתם צריכים לבחור בקרטונים שניתן יהיה להשתמש בהם ללא חשש למשימות שונות, בהתאם לצורך. כאשר מבצעים הזמנה מותאמת אישית של קרטונים, ניתן לבחור בכל גודל שרוצים, ולבחור גם את רמת העובי של דפנות הקרטון. ניתן להזמין קרטונים עם קרטון חד גלי, דו גלי או תלת גלי, בהתאם לצורך ולרמת החוזק הנדרשת של האריזות. בנוסף לכך, כאשר מבצעים הזמנה אישית של קרטונים, ניתן לבחור למתג אותם עם הלוגו של החברה שלכם ועם פרטים נוספים, כך שישמשו גם כאמצעי שיווקי יעיל.

    חברות משלוחים שרוצות לספק ללקוחות שלהן קרטונים מצוינים, צריכות שלא להתפשר על האיכות של קופסאות הקרטון, ולוודא כי הן מזמינות אותם ממקום מוביל לאספקת קרטון ופתרונות אריזה נוספים. כך הן תוכלנה להעניק שירות טוב ללקוח וגם לוודא כי הפריטים הנשלחים מקבלים את ההגנה הדרושה להם.

    קרטונים איכותיים מוצאים ב”בית למוביל”

    חנות “בית למוביל” היא חנות מובילה של קרטונים איכותיים ופתרונות אריזה מכל הסוגים. החנות מציעה שלל מוצרים הקשורים לעולם האריזה, החל מקופסאות קרטון מכל הסוגים ועד ניירות עטיפה ואמצעי אריזה נוספים. אם אתם זקוקים לאספקה שוטפת של קרטונים איכותיים ופתרונות אריזה מצוינים נוספים, צוות החנות ישמח לסייע לכם.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל