השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך מתבצע ייצור קרטונים בצורה נכונה?

    חברות הובלה מכל הגדלים זקוקות למלאים גדולים של קרטונים, כדי לעמוד בדרישות של הפרויקטים שהן מבצעות. מרבית הלקוחות הפרטיים זקוקים למלאים של קרטונים ריקים, כדי שיוכלו לארוז את תכולת הבית שלהם לפני מעבר, ולכן חברות ההובלה מספקות עבורם את הצורך הזה. כדי לעמוד בביקוש לקרטונים, חברות הובלה רבות בישראל משתמשות בשירותי ייצור קרטונים, שאותם מוכרת חנות “מגה בוקס”.

    כל מעבר דירה שמתבצע בישראל, שהוא דבר שכיח ביותר, מצריך אריזה של פריטים רבים מאוד. כדי שמי שעובר יוכל להתכונן כראוי ליום המעבר, הוא זקוק לאספקה של קרטונים ריקים מסוגים שונים, שאותם יוכל למלא בתכולת הבית שלו. מכיוון שהאחריות על אספקת הקרטונים מוטלת במקרים רבים על חברת ההובלות, חברות אלה זקוקות למאגר גדול מאוד של קרטונים ריקים מכל הסוגים. לשם כך הן נעזרות בחנויות קרטונים ייעודיות, שמציעות קרטונים ריקים שעברו ייצור קרטונים על ידי מפעלים מקצועיים.

    ייצור קרטונים עם סוגי סגירות שונים

    חנות “מגה בוקס” עוסקת בכל מה שקשור בייצור קרטונים מכל הסוגים והגדלים, גם על פי הזמנה מותאמת אישית בהתאם לצרכים ספציפיים. בין הקרטונים שהחנות מציעה, ניתן למצוא קרטונים ריבועיים או מלבניים בגדלים שונים.

    לכל סוג של קרטון יש כמה סוגים אפשריים של סגירה. צורת הסגירה הנפוצה ביותר היא סגירת כנפיים עליונות, כאשר כל הקרטון הוא יחידה אחת למעשה, ורק חלקו העליון מאפשר סגירה.

    סוג נוסף של סגירה נעשה באמצעות כנפיים החופפות זו לזו, אשר יוצרות שכבה עליונה כפולה ומוגנת יותר. קרטונים מהסוג הזה מתאימים לשימוש עבור חפצים עדינים או שבירים יותר. ישנם עוד סוגי קרטונים נוספים שמוצעים בחנות, והם משמשים למגוון רחב של מטרות שונות.

    קרטונים איכותיים מבית “מגה בוקס”

    מכיוון שקרטונים מכל הסוגים הם מוצר נדרש מאוד עבור חברות הובלה, הן זקוקות לגורם מקצועי שיספק עבורן את הצורך הזה. חנות “מגה בוקס” מציעה שירותי ייצור קרטונים איכותיים בהתאמה אישית. החנות יכולה לספק מענה אידיאלי לחברות הובלה ולגורמים אחרים הזקוקים למלאים גדולים של ייצור קרטונים לאריזה.

    צוות החנות של “מגה בוקס” ישמח להעניק גם לכם שירות מצוין, ולהיענות לכל בקשה וצורך.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל