השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    חבילות למעבר דירה

    המחירים כוללים מע"מ

    חבילת סטודנט למעבר דירה
    מק"ט: 671

    128.70

    לפרטים נוספים

    חבילה למעבר דירה 5 חדרים
    מק"ט: 679

    532.35

    לפרטים נוספים

    חבילה למעבר דירה 4 חדרים
    מק"ט: 677

    403.65

    לפרטים נוספים

    חבילה למעבר דירה 3 חדרים
    מק"ט: 678

    374.40

    לפרטים נוספים

    חבילה למעבר דירה 2 חדרים
    מק"ט: 675

    251.55

    לפרטים נוספים

    מה כוללת חבילה למעבר דירה?

    שינוי כתובת יכול לחולל שינוי משמעותי באופן כללי בחיים, ובאופן טבעי הוא כרוך בהמון התרגשות וגם בציפיות גבוהות. מצד שני תמיד ישנו גם חשש מפני בלגן ונזקים תוך כדי ההובלה של תכולת הדירה. הדרך הטובה ביותר לצמצם את הסיכון לכך, ולהבטיח התאקלמות מהירה בבית החדש היא אריזה נכונה – וכדי לייעל את תהליך האריזה כדאי להיעזר באחד השירותים המשתלמים של “מגה בוקס”, חבילה למעבר דירה שכוללת את כל מה שצריך כדי להגיע ליום ההובלה מוכנים ולא פחות חשוב, רגועים.

    ישנם מספר סוגים של חבילות למעבר דירה, בהתאם להיקף התכולה (שאותו אפשר להעריך לפי מספר החדרים). באופן עקרוני חבילה מקיפה כוללת את הפריטים הבאים:

    • קרטונים – ישנם מספר סוגים של קרטונים לאריזת הדירה. חלוקה אחת היא לפי ממדי הקרטון – קטן, בינוני או גדול, וחלוקה שנייה היא לפי מידת החוזק, כלומר רגיל או מחוזק לאריזת פריטים כבדים. עבור דירת 3 חדרים נדרשים בדרך כלל כ-50 קרטונים (במגוון גדלים) ולצורך אריזת דירת 4 חדרים תזדקקו לכ-60 קרטונים. סטודנטים ששוכרים דירת סטודיו או חדר בדירה יכולים להסתפק גם בכ-10-15 קרטונים.
    • סלוטייפ – פריט קטן אבל בעל חשיבות גדולה, ולכן כדאי להצטייד בכמות גדולה יחסית ממנו – לפחות 3-5 אריזות. מומלץ לא לחסוך בסלוטייפ כשסוגרים את הקרטונים, כדי להבטיח שאף קרטון לא ייפתח ובהתאם התכולה לא תישפך באמצע ההובלה.
    • אקדח סלוטייפ – כדי שמלאכת ההדבקה תהיה נוחה ובעיקר יעילה.
    • נייר עטיפה – שמוכר גם בשם פצפצים, ומיועד כמובן להגן על פריטים שבירים ורגישים.
    • טושים – מומלץ לרשום על כל קרטון, לפחות מ-2 צדדים ובאותיות גדולות וברורות, מה הוא מכיל.

    חבילה למעבר דירה – התאמה מלאה לכל תכולת דירה

    חבילה למעבר דירה הופכת את החיים שלכם לנוחים הרבה יותר ומייעלת את שלב האריזה, אחד השלבים היותר מתישים בתהליך שינוי הכתובת. הידע המקצועי והניסיון של “מגה בוקס” יעזרו לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לדירה שלכם, ובנוסף מובטחות לכם איכות גבוהה של כל המוצרים והצעת מחיר משתלמת – כך שתגיעו להובלה רגועה.

    קרטונים למעבר דירה במרכז

    כולנו מכירים את המשפט משנה מקום משנה מזל, וגם מתנהלים לעתים על סמך הכלל הנ”ל. יש גם מצבים שבהם הנסיבות מכתיבות שינוי כתובת, ובכל מקרה המפתח העיקרי למעבר קל ונעים הוא אריזה נכונה של כל תכולת הדירה. על-מנת להשלים פעולה זו ביעילות ובקלות נדרשים כמובן קרטונים, וחשוב מאוד שהם יהיו איכותיים כדי שכל החפצים שצברתם לאורך השנים יהיו מוגנים לחלוטין. “מגה בוקס” היא אחת החברות המובילות בתחום, ובפרט מציעה קרטונים למעבר דירה במרכז בכל הגדלים ובכל רמות החוזק.

    כמה קרטונים למעבר דירה במרכז אתם צריכים?

    הדרך הנוחה ביותר להעריך את כמות הקרטונים שאתם זקוקים להם היא לפי מספר החדרים בדירה:

    • דירת סטודיו / סטודנט – כ-12-15 קרטונים, מתוכם 2 קטנים ומחוזקים. במקרה של סטודנט כדאי להצטייד גם ב-3-4 קרטוני קלסרים.
    • 2 חדרים – 25-35 קרטונים, רובם הגדול בינוניים. מומלץ להשתמש בכ-10 קרטונים מחוזקים לטובת אריזת פריטים כבדי משקל שזקוקים להגנה מרבית.
    • 3 חדרים – 45-55 קרטונים במגוון גדלים.
    • 4 חדרים – 55-70 קרטונים מכל הסוגים.
    • 5 חדרים – כ-75-90 קרטונים, כשמתוכם 10 גדולים, וכ-40 מחוזקים.

    מאחר שייתכנו הבדלים גם בין תכולת דירות באותו גודל – גם מבחינת היקף החפצים שעוברים אתכם לדירה החדשה, גם מבחינת הגודל שלהם וגם מבחינת הרגישות (פריטים שבירים וכו’) – מומלץ להתייעץ עם בעלי ניסיון בתחום זה כדי להבין בדיוק מה אתם צריכים כדי לארוז את כל הבית ביעילות.

    ייעוץ רב תועלת, קרטונים למעבר דירה במרכז איכותיים במיוחד

    ב”מגה בוקס” תמצאו מגוון רחב מאוד של קרטונים למעבר דירה במרכז – הן מבחינת הגדלים והן מבחינת עובי האריזה, כשהאפשרויות הן חד-גלי (שכבת קרטון גלי בין שתי שכבות קרטון “רגילות”), דו-גלי (שלוש שכבות רגילות וביניהן שתי שכבות גליות) ואפילו תלת-גלי.

    שלל האפשרויות מבטיח התאמה מלאה לכל צורך, וגם הייעוץ שאנחנו מספקים תורם לכך שמצד אחד לא תיתקעו באמצע האריזה בלי קרטונים ומצד שני לא תשלמו על מוצרים שאין בהם תועלת אמיתית מבחינתכם. אנחנו מקפידים על שירות קשוב ומאיר פנים, כדי שהשינוי המשמעותי בחייכם יתנהל באופן חיובי במיוחד.

    יצרנו עבורכם מגוון חבילות למעבר דירה מושלם. חבילה של ארגזי קרטון וחומרי אריזה למעבר דירה מושלם עם מחיר משתלם במיוחד, בחרו את החבילה למעבר שמתאימה לכם בדיוק!

    שימו לב: כל הקרטונים שאתם רוכשים בחנות, הם חדשים.

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל