השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון חזק, עבה, ויעיל

    עסקים רבים תלויים מאוד במשלוחים. זה נכון לעסקים מקוונים שמשתמשים במשלוחים כדרך העיקרית או היחידה שלהם להביא את המוצרים שלהם ללקוחות, אבל זה נכון גם לגבי מסעדות שמעבירות משלוחים, חנויות פרחים ואפילו סופרמרקטים שמציעות משלוחים יותר ויותר בימינו. מדי שנה מתבצעים מיליונים רבים של משלוחים. אריזות משלוח חשובות מאוד לכל מי ששולח או מקבל חבילות, בין אם זה אוכל או משהו אחר. לאריזת קרטון גלי עבה יש המון יתרונות חשובים בתחום שהופכים אותה לאטרקטיבית מאוד. מגה בוקס מספקים מגוון פתרונות אריזה לעסקים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמוצרים שלכם יגיעו אל הלקוחות שלמים וללא פגע.

    קופסאות עשויות מקרטון עבה הן חזקות, יציבות וקשיחות

    אחד הדברים הטובים ביותר באריזת גלי עבה הוא שהיא חזקה הרבה יותר מאשר סוגים רבים אחרים של אריזות. למעשה, יש המון חבילות מיתוג העשויות מקרטון גלי ועשויות להתאים לצרכי הלקוח. קופסת גלי עבה היא חזקה מאוד מכיוון שהיא עשויה מכמה שכבות של קרטון, חלקן גליות וחלקן שטוחות. כלומר, הן יכולות להחזיק הרבה משקל ועומס מבלי להתקמט או להתקפל. זהו, כמובן, אחד היתרונות העיקריים של שימוש באריזת קרטון למשלוחים. אנחנו רוצים להגן על המוצר ככל האפשר, בין אם הוא יימסר תוך 30 דקות ובין אם יגיע לצד השני של העולם בעוד מספר שבועות.

    גלי עבה מתאים לכל מזג אוויר

    אריזת גלי עבה היא הטובה ביותר למשלוח מכיוון שהיא יכולה לעמוד בנסיבות שונות. בפרט, חבילות אלו יכולות לעמוד בפני רטיבות ותנאי מזג אוויר קשים אחרים, מה שהופך אותן למעולות למשלוח בים או באוויר. החבילות נמצאות תמיד במכולות סגורות כשהן בבטן הספינה או המטוס. אולם מכולות אלו אינן תמיד מבודדות לחלוטין. הן עלולות להיות חשופות לשמש, גשם או לחות. קרטון גלי חזק מאוד ולכן לא יקרה כלום למוצר שמכוסה בכמה שכבות של קרטון חזק וקשיח. גלי עבה הוא מוצר מאוד איכותי כי יש בו 5 שכבות קרטון במקום 3 שכבות רגילות. לשלוש מתוך חמש השכבות יש מבנה שטוח, בעוד שלשתיים האחרות מבנה גלי. בין השכבות השטוחות ישנן שכבות גליות. השכבות הללו הן שנותנות לקרטון את החוזק שלו ונותנות לו לעשות את עבודתו. בחברת מגה בוקס תוכלו למצוא סוגים שונים של קופסאות גליות. אז השאירו פרטים ליצירת קשר ויחזרו אליכם בהקדם עם כל המידע ומחירים משתלמים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל