השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון גלי – שימושיו השונים

    קרטון גלי קיים מאז 1837 באנגליה ויוצר לראשונה על ידי ג’וזף בלדן וויליאם יואיט. קרטון גלי הוא אחד מחומרי האריזה הנפוצים ביותר בשימוש בחברה של ימינו. הוא משמש לא רק לאריזת מוצרים, אלא גם כחומר בניין. קרטון קיים כבר מאות שנים והוא שימש למטרות רבות. עם זאת, רק בסוף המאה ה-19 הוצג קרטון גלי. קרטון גלי הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות וניתן למחזר אותו בכל נקודת זמן על ידי הפיכתו למוצרים אחרים כמו נייר או רהיטים. קרטון גלי הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות. הוא משמש בעיקר לאריזה ולכן יש לו הרבה שימושים. במגה בוקס תמצאו כל מיני סוגי קרטונים חד גליים ודו גליים באיכות ובמחיר ללא תחרות

    ממה עשוי קרטון גלי

    קרטון גלי הוא סוג של קרטון העשוי משכבות סיביות הנלחצות זו לזו בחום ובלחץ. הוא משמש לעתים קרובות כחומר אריזה עבור פריטים שבירים כגון מזון ואלקטרוניקה. קרטון גלי קיים כבר עשרות שנים, אך כעת ניתן למצוא אותו בכל מיני מוצרים חדשים בשל העובדה שמדובר בחומר בר קיימא. קרטון גלי מיוצר על ידי גלגול שכבות של קרטון, ולאחר מכן שימוש במכבש מחומם כדי לשטח את היריעות ליריעות דקות עם גליות או צלעות בצד אחד או בשני הצדדים.

    קרטון גלי שימושים

    קרטון גלי משמש כחומר אריזה למוצרים בתעשיות רבות כגון בנייה, שילוח, ייצור מזון וייצור. הוא משמש גם לייצור רהיטים וחפצי בית אחרים. קרטון גלי הוא חומר האריזה המגוון ביותר בעולם. הוא משמש לכל דבר, ממזון ועד אלקטרוניקה. לאריזות קרטון גלי יש הרבה יתרונות לעסקים – היא קלת משקל, חזקה, ניתנת למיחזור ובמחיר סביר. זה גם קל לייצור וניתן להתאים אותו בקלות.

    קרטון גלי עשוי משבבי עץ, נסורת ודבק. התהליך מתחיל בניסור העץ לחתיכות קטנות כדי להקל על הטחינה לשבבים. לאחר מכן מוסיפים מים כדי לגרום להם להתנפח לפני שהם מערבבים עם דבק. לאחר חימום של תערובת זו כשלוש שעות עד שהיא הופכת לחומר דמוי בצק, מרדדים אותה שטוחה על גבי דף נייר או פלסטיק גדול שיהפוך לאחת השכבות במוצר הקרטון הגלי המוגמר.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל