השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מספקים לכם את המידע הנחוץ לקרטונים

    על פניו, נדמה כאילו המושג קרטונים למשלוחים, הוא מושג אפור ולא מעניין במיוחד. אבל אם אתם בעלים של עסק קטן ואתם מעוניינים לשווק ללקוחות שלכם את המוצרים בתנאים הכי טובים שיש, אם אתם עוסקים בתחום ההובלה ואתם מחפשים ספק מקצועי לחומרי אריזה, אם אתם אנשים פרטיים המתחילים בתהליך של מעבר דירה ועוד, המאמר הזה כאן עבורכם.

    חברת ‘מגה בוקס’, הוקמה במטרה לתת מענה לאינספור מובילים ברחבי הארץ, אשר לא היו מעוניינים לרכוש עוד חבילות סטנדרטיות של חומרי אריזה. המטרה הייתה לאפשר לקהל רב של לקוחות, ליהנות מהזדמנות, להזמין מוצרי אריזה באופן אישי, בהתאם לצרכים הייחודיים של המובילים עצמם. עם הזמן, השירות התרחב, וכעת, אנחנו מספקים מענה גם לעסקים קטנים ואפילו לאנשים פרטיים. רוצים לשמוע עוד ולבחור את הקרטון המושלם לצרכים שלכם? בואו נתחיל.

    איך נראה תהליך ההתקשרות שלנו אל מול הלקוח

    בשביל לספק לכם קרטונים בהתאם לצרכים שלכם, אנחנו נשאל כמה שאלות:

    1. מה המטרה לשמה פניתם אלינו: משום שמדובר על מוצר שימושי בתחומים רבים, אנחנו רוצים להבין איזה סוג של קרטון יענה על הציפיות שלכם והאם יש דגשים להזמנה.
    2. מה מסגרת התקציב שלכם: אם אתם לקוחות פרטיים, סביר להניח כי שקל לפה או לשם, לא יעשה הבדל גדול. אבל, במידה ומדובר על בית עסק, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי גם כסף קטן הוא הוצאה. לכן, אנחנו תמיד נגיע להסדר שיאפשר לנו לספק לכם קרטונים במחירים משתלמים עבורכם.
    3. האם תרצו שנייצר עבורכם קרטונים בהזמנה אישית? במידה ואתם בעלים של עסק קטן עם מוצר ייחודי ואתם מחפשים אריזה בגודל ספציפי, אין שום בעיה, אנחנו כאן כדי לפתור את הבעיה הזו. אנחנו ניקח את הצרכים שלכם ונביא אותם לידי ביטוי, באמצעות אריזות אשר יופקו במיוחד עבורכם.

    העבודה שלנו היא להפוך את החיים שלכם קלים ונעימים יותר

    התפקיד שלנו זה לעשות כל מאמץ בשביל לאפשר לכם לעבוד עבודה קלה ופשוטה יותר. אם אתם מחפשים קרטוני משלוח, אתם פשוט צריכים לדבר איתנו עכשיו.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל