השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ניילון לעטיפת משטחים

    רוצים למגן בצורה האופטימלית ביותר את פריטי הציוד אותו אתם מאחסנים או מובילים? בשורות הבאות, ריכזנו עבורכם מידע מורחב ומקצועי אודות כל סוגי הניילון הקיימים לצרכי אריזה והובלה. בין יתר סוגי ניילון למשטחים תמצאו: ניילון נצמד, ניילון פצפץ – בועות, ניילון למשטחים ועוד.

    להלן, הסבר ופירוט על כל אחד מסוגי הניילון השונים:

    • ניילון נצמד – ניילון זה מיועד לצרכי עיטוף משטחים, פריטי ריהוט רבים ומגוונים, החל מספות, כורסאות טלוויזיה, מזרנים, שולחנות וכיסאות ישיבה, שטיחים וכדומה. העיטוף נועד למגן פריטי עור ובד מפני חבלות וקרעים העלולים להיווצר במהלך ההובלה. ניילון נצמד מגיע בעוביים שונים בין 17 ל-25 מיקרון בסטנדרט, וניתן לעשות בו שימוש או ידני או באמצעות מכונה המיועדת לעיטוף פריטים באמצעות ניילון נצמד.
    • ניילון בועות פצפץ – ניילון זה ידוע גם בשמו המוכר: ניילון פצפץ, והוא מיועד בעיקר לצרכי עיטוף של מכשירי אלקטרוניקה וחשמל. כמו כן, ניילון פצפץ משמש לצרכי עיטוף של כלי זכוכית גדולים, לרבות, שולחנות זכוכית, ויטרינות, וכדומה. בחלק מהמקרים, ניתן לעשות שימוש באמצעות ניילון פצפץ המודבק על גבי פריטי הריהוט השונים ובחלק מהמקרים ניתן לעטוף את שכבת ניילון פצפץ באמצעות ניילון נצמד. גלילי הניילון מגיעים באורכים ורחבים שונים, ומומלץ לבחון את מידות הגליל על פי היקף הציוד העומד לרשותכם.
    • ניילון למשטחים – ניילון משטחים מיועד בעיקר לצרכיעבודה במחסנים . ניילון למשטחים הוא למעשה ניילון נצמד או ניילון בועות המשמש לצרכי עיטוף המשטח המיועד להובלה או אחסנה, או לחילופין, לצרכי הנחתו של הניילון על גבי זרועות העגלה המשמשת לצרכי הובלה, וזאת על מנת למנוע שריטות או בציוד הנישא על גביהן.

    פתרונות מיגון נוספים

    בנוסף לרשימת הניילונים המופיעה לעיל ומיועדת לצרכי מיגון משטחים, רהיטים והציוד העומד לרשותכם, תוכלו לעשות שימוש גם בפתרונות מיגון נוספים הכוללים בין היתר קלקר בועות לאריזה או ניילון פצפץ לאריזות שהוא למעשה ניילון המיועד לצרכי עיטוף אריזות בשלמותן. מטרת העיטוף נועדה למגן בצורה האופטימלית ביותר על פריטי הציוד המאוחסנים בתוך הקרטון או המארז אותו אתם עוטפים. כמו כן, תוכלו לרכוש יחידות קלקר המיועדים להופיע ברווח הנוצר בין הפריט המושם בתוך הקרטון לבין הקרטון עצמו. לצורך מיגון אופטימלית ובמיוחד לפריטים רגישים ובעלי נטייה להישבר תוכלו לעשות שימוש בגלילי ספוג דו-שכבתי וגלילים של נייר עטיפה.

    ניילון הנו חומר פלסטי לרוב מדובר על בסיס פוליאתילן בעל צפיפות נמוכה או PVC ( פי וי סי – פוליווניל כלוריד ) ומשמש כחומר בסיסי בכל מעבר דירה הובלה או אחסנה. ניילון להובלות משמש לאריזה, עטיפה והבטחת חפצים בזמן מעבר דירה מפגיעות ולכלוך ומייעל את ההובלה העצמה הן בזמן והן באיכות. מאז שהניילון נכנס לשוק ההובלות ומעברי דירה, הוא יצר מהפכה וקבע סטנדרטים חדשים בתחום, החל מאריזה פשוטה עם זאת איכותית וחזקה ועד חסכון בזמן של אריזת תכולת הדירה או הבית.

    סוגי ושימושי ניילון לאריזה 

    את שימושי הניילון לאריזה ועטיפה ניתן לחלק למספר מחלקות וסוגים:

    • ניילון בועות אוויר – פץ-פץ – שאותו יצא לכולנו להכיר עוד בילדות, כמעט לכל ילד יצא לקבל ים של הכיף מלפוצץ את הבועות האוויר שעל הניילון שאותו ניתן היה למצוא באריזה של מוצרים חדשים. וזאת אחד הסיבות לשימוש הנפוץ של הניילון פצפץ לאריזה לא רק בגלל היותו חומר המספק הגנה גבוה למוצר או החפץ הנעטף מפגיעות, תלתולים, לכלוך ואבק אלה גם בגלל שהוא מונע רטיבות וחדירת לחות, יתרה מזאת הבועות אוויר מאפשרות לשמור על הבדלי טמפרטורה ומהוות סוג של מנגנון שמגן מפני קפיצת טמפרטורת פתאומיות על ידי שחרור החום בהדרגה.
    • ניילון נצמד – שרינק – אחד היתרונות הבולטים של ניילון נצמד הוא היכולת של הניילון להיצמד לעצמו ולא לחפצים אחרים לכן לא נדרש סלוטייפ או כל נייר דבק נוסף, יתרון זה מאפשר לארוז במהירות ובקלות. רוב הניילון הנצמד במיוחד לעטיפת סחורה ובמעברי דירות  מגיע בצבע שקוף וכך מאפשר אחרי עטיפת פריטים לראות דרכו את החפצים שנארזו. בין היתרונות הבולטים של הניילון הנצמד זה אסטטיקה בגלל שניילון נצמד בניגוד לנייר דבק לא משאיר סימנים עם הפריט הנארז לפני המעבר דירה ואחרי שמורידים אותו מהחפצים שנארזו. שימוש נפוץ של ניילון נצמד במעבר דירה זה אריזה של מספר פריטים ביחד, למשל לעטופ ולהצמיד בקלות רגליים של מיטה שפורקו למיטה עצמה כדי שאחרי מעבר דירה לא להתחיל לחפש איפה אוחסנו הרגליים של מיטה.
    • ניילון ספוג לאריזה – אם אתם מעוניינים לארוז מוצרי אלקטרוניקה, חפצי אספנות, כלי מטבח או פריטים שבירים אחרים ניילון ספוגי לאריזה יתן את הפתרון המושלם על ידי יצירת שכבת ריפוד והספקת הגנה גבוה למוצר הנעטף או הנארז בתוך קופסת קרטון, כדי לארוז מהר לא נדרשים כלים מיוחדים, מספיק לפתוח את הגליל לאורך הנדרש ולקרוע בידיים את החלק מהגליל, לעטוף את החפץ ולהדביק עם סלוטייפ מסביב כדי למנוע פתיחת העטיפה.
    • סלוטייפ נייר דבק – קיימים מספר סוגים של נייר דבק שמהווים גורם מכריע במחיר הנייר דבק הנצמד בזמן מעבר דירה. סלוטייפ PVC אחד מסרטי הדבקה היותר יקרים אחד היתרונות הבולטים של סלוטייפ זה הגנה מפני רטיבות וחוסר השארה של סימני דבק אחרי שמורידים את הסלוטייפ מהחפץ הנארז. סלוטייפ PVC משמש גם רבות בזמן שיפוץ דירה כמגן על משקופים ועוד מפני חדירת הצבע. סרט דביק שקוף בעל כושר הדבקה גבוה היה מוצר יותר מועדף לאריזת וסגירת קרטונים למעבר דירה, גם כדי להבטיח שקופסאות הקרטון לא יפתחו וגם אם כבר נכתב על הקרטון מה תכולתו היא לא תכוסה תוצאה שלא ניתן להשיג עם סלוטייפ חום.

    הספקת ניילון לאריזה במרכז הארץ

    ניתן לבצע הזמנת ניילון לאריזה בחנות “בית למוביל” עם משלוח עד בית הלקוח במרכז הארץ או להגיע לחנותנו בראשון לציון. להלן, חלק מרשימת הערים למשלוח ניילון לאריזה:
    ניילון לאריזה בתל אביב, ניילון לאריזה בראשון לציון, ניילון לאריזה בחולון, ניילון לאריזה בבת ים, ניילון לאריזה ברחובות, ניילון לאריזה בפתח תקווה, ניילון לאריזה באשדוד, ניילון לאריזה ברמלה, ניילון לאריזה רמת גן, ניילון לאריזה בגבעתיים, ניילון לאריזה ראש העין, ניילון לאריזה בנתניה, ניילון לאריזה ביבנה, ניילון לאריזה ביהוד, ניילון לאריזה באור יהודה.

    רוצים לרכוש ניילון בועות לאריזה או כל ניילון להובלות אחר? אצלנו ב-“בית למוביל”, תוכלו למצוא כל סוגי ניילון להובלות ומעברי דירה במחירים המשתלמים ביותר ובאיכות הטובה ביותר!

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל