השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מדוע מיתוג קרטונים שווה את זה

    אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו להזמין קרטונים ממותגים לכל מטרה, עכשיו אתם נמצאים במקום הנכון. לאורך השנים האחרונות, לא רק בעלי עסקים קטנים החלו לספק סחורה במשלוח ללקוחות, אלא, גם חברות מסחריות, עומדות על מתן מתנות לחגים לעובדים שלהם ומחפשים, איך לא? אנחנו, חברת אספקת חומרי האריזה, ‘מגה בוקס’, ראינו כי שוק מוצרי האריזה סובל ממחסור ביצירתיות. דווקא בעידן בו לאריזה יש תפקיד כל כך גדול, אנחנו כאן כדי להפוך את חווית המשתמש, כלומר, את החוויה של הלקוחות שלכם, הרבה יותר טובה.

    מה התפקיד של האריזה בחווית המשתמש

    אם אתם רוצים להרשים את הלקוחות שלכם, זה לא מספיק רק להביא להם את הסחורה בשקית. דווקא משום שעולם הקניות הולך ועובר לאונליין, הרי שהלקוח רוצה כמו להביא את ‘החנות הביתה’. במילים אחרות, קרטון ממותג, עטוף וארוז נכון, הוא חלק כמעט אינטגרלי מהשירות אותו יש לתת ללקוח. אגב, המיתוג של האריזה, תורם גם לשיווק החברה והמותג עצמו. הלוגו בולט בכל מקום, מה שמוביל את המוח כמו לחזור שוב ושוב, לרצון, לרכוש את המוצרים דווקא מבית העסק שלכם.

    להפיק קרטונים כאלו זו ממש תורה שלמה. זה מתחיל בעיצוב הלוגו וממשיך לבחירה של האופן בו הלוגו ימוקם על האריזה עצמה. אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי הפרופורציות משחקות כאן תפקיד חשוב. כמובן, גם לאיכות ההדפסה יש חשיבות, אבל לכך אתם לא צריכים לדאוג, פה אנחנו נכנסים לתמונה.

    אז איך אנחנו יכולים לעזור לכם?

    אנחנו מחלקים את העבודה שלנו לשלושה חלקים:

    1. ייעוץ וליווי: נשמח לשמוע על הצרכים שלכם ולספק לכם מידע שיעזור לכם לבחור נכון עבורכם ועבור המותג שלכם. משום שלאורך השנים, צברנו ניסיון, יש לנו לא מעט טיפים שיכולים לעשות עמכם חסד.
    2. הפקה של קרטונים בהתאם לצרכים שלכם: אנחנו לא מספקים רק קרטונים שעברו מיתוג, אלא, גם קרטונים על פי מידה בהזמנה אישית.
    3. מתן שירות מלא עם שלל חומרי אריזה מצויינים: הקרטון הוא כמובן חלק קטן מתהליך האריזה של המוצר. אצלנו תמצאו כל מה שאתם צריכים במחירים משתלמים במיוחד.
    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל