השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    כך תעברו דירה באופן מסודר ובטוח

    עוברים דירה או מעבירים את החפצים למשרד החדש? אם זה המקרה, תזדקקו להרבה סלוטייפ כדי לארוז הכל. שימוש עם סלוטייפ לא תקין עלול להוסיף עוד לחץ למצב קשה ממילא. לא כל הסלוטייפים מבצעים את אותן פונקציות לאורך תהליך המעבר. בחרו את סרט האריזה הכי אמין שאפשר כדי להבטיח את בטיחות החפצים שלכם במהלך המעבר. תוכלו לעיין במגוון סרטי דבק איכותיים בקטלוג המוצרים של ‘מגה בוקס’ ולהזמין את הכמות הדרושה לכם למעבר.

    מה הוא סלוטייפ?

    מסקינגטייפ הוא חבר ותיק ותכליתי שכולם שומרים במגירה במטבח. כנראה שיצא לכם להשתמש בו למגוון שימושים, אבל הייעוד שלו הוא כמובן סגירת קופסאות קרטון בעת מעבר דירה. סלוטייפ נוח לאבטחה מהירה של קבוצה של כלים זעירים או דברים רופפים אחרים יחד. הדבק שלו חזק מספיק כדי להחזיק דברים ביחד וניתן להסרה בקלות. בנוסף להיותו משטח כתיבה נהדר על קופסאות, מסקינגטייפ הוא קל להדבקה ולהסרה.

    סוגים שונים של סלוטייפ

    שני סוגי הסלוטייפ שתוכלו לרכוש משרתים את אותה מטרה- שמירה על ארגזים סגורים במהלך ההובלה. אך הם בכל מקרה בנויים באופן שונה כדי להתאים אותם לסביבה שונה.

    דבק עמיד לאורך זמן המתפקד היטב באקלים חם וקר הוא סימן ההיכר של סרט אריזה. בכל הנוגע לאחסון או הובלת חפצים, דבק אקרילי הוא האופציה העמידה והאמינה ביותר. השתמשו בסרט דבק זה עבור אריזה אם מתוכנן אחסון לטווח ארוך.

    יש לאטום חבילות שיישלחו בדואר או יישלחו ועשויות להיות מטופלות באופן גס או על ידי מספר אנשים, עם סרט משלוח. הכוח שמספק הדבק הוא זה ששומר על הקופסה סגורה ותכולתה ללא פגיעה.

    שיקולים לקניית סלוטייפ מתאים

    לאחר שהחלטת על סלוטייפ, ישנם שלושה גורמים נוספים שכדאי לחשוב עליהם:

    • דביקות. כדאי לחפש נייר דבק שלא מתקלף בקלות.
    • עובי הסלוטייפ. לא תמיד עובי הסלוטייפ יבטיח כי האריזה תישאר סגורה, אבל זה בהחלט יבטיח חיבור והדבקה של שני החלקים לארגז.
    • ידידותיות למשתמש. במונחים של פרקטיות, יש מעט דברים מרגיזים יותר מאשר מאמץ למצוא את הקצה החופשי של הסלוטייפ רק כדי שייקרע או יתפצל בזמן השימוש. זה בזבוז מטורף של משאבים, זמן וכסף.

    חברת ‘מגה בוקס’ מתחייבת לשיווק של מוצרים איכותיים בלבד, ולכן גם הסלוטייפ שתוכלו להזמין באתר ישמש אתכם באופן נוח ומקצועי.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל