השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון חד גלי – להובלות ומשלוחים

    קרטון חד גלי בודד הוא סוג של אריזה העשויה מיריעות קרטון דקות, המודבקות יחדיו ליצירת קופסה תלת מימדית. קרטון חד גלי הוא סוג האריזה הנפוץ ביותר בישראל. הוא משמש לאריזת מוצרים כגון קופסאות דגנים, קופסאות נעליים וספרים. לקרטון חד גלי יתרונות רבים על פני סוגי אריזות אחרים. זה קל משקל וקל למשלוח או אחסון. זה גם ניתן למיחזור ומתכלה, מה שהופך אותו ליותר ידידותי לסביבה מאשר כמה סוגי אריזות אחרים. קרטון חד גלי הוא מוצר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות רבות. הוא משמש לאריזת מוצרים, כמו גם ליצירת אומנות ועוד. במגה בוקס יש כמה סוגים של קרטון חד גלי לכל מטרה מוזמנים להתרשם.

    ממה עשוי קרטון חד גלי?

    קרטון חד גלי עשוי משלוש שכבות של נייר. השכבה העליונה היא שכבה דקה, חלקה ועמידה במים המונעת מהנייר להידבק לעצמו כשהוא רטוב. השכבה האמצעית היא חומר חזק, חלק ועמיד למים שהופך את הקרטון הגלי לעמיד יותר. השכבה התחתונה מורכבת מחומרים סיביים שהופכים את הקרטון הגלי לקשיח יותר ולפחות סיכוי להישבר. קרטון חד גלי שימש לאריזת מוצרים מאז המצאתו בשנת 1844 על ידי ג’ון ליסטר סאטקליף באנגליה. הוא שימש בתחילה כחומר אריזה לסחורות שבירות כמו כלי חרסינה או זכוכית. בשנים האחרונות החלו היצרנים להשתמש בקרטון גלי כחומר אריזה חלופי מכיוון שהוא קל משקל וניתן למחזור בעלות נמוכה בהשוואה לשאר פתרונות האריזה

    קרטן חד גלי להובלות ומשלוחים

    קרטון גלי בודד הוא מוצר רב תכליתי לאריזה ומשלוח. הוא עשוי משכבות דקות של נייר או פלסטיק, המודבקות זו לזו בדוגמה רציפה ליצירת מבנה תלת מימדי קשיח. קרטון גלי בודד נמצא בשימוש נפוץ בתעשיית ההובלות מכיוון שהוא קל משקל, עמיד וניתן למחזור. ניתן לקפל ולחתוך אותו בקלות לגדלים וצורות שונות.

    לקרטון חד גלי בודד, יש שימושים רבים בתעשיית האריזה. הוא משמש לאריזת מזון ומוצרים אחרים שאינם כבדים מכדי לארוז בקופסה. אז אם אתם מחפשים כל סוג של קרטון לכל סוגי המטרות מוזמנים לפנות לבית המוביל ולקבל הצעה מותאמת אישית גם לכויות גדולות.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל