השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ייצור קופסאות קרטון בצורה חכמה

    אם אי פעם שאלת את עצמך איך מייצרים קופסאות קרטון אתה נמצא במקום הנכון. קרטון הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר כיום, מכיוון שהוא מציע יתרונות גדולים למשתמשים כמו גם לסביבה. הוא גם מוצר הנחשב זול ומצד שני, הוא קל מאוד, וכשהוא משמש למשלוח מוצרים למשל, אינו משפיע על עלות ההובלה הסופית.

    פעולת ייצור קופסאות קרטון היא חשובה וחיונית מאוד לכמעט כל העסקים בעולם. בולדיסלב – מגה בוקס אנו מייצרים את קופסאות הקרטון האיכותיות ביותר עבורך.

    ייצור קופסאות קרטון – התהליך

    נכון שיש מגוון גדול של קופסאות קרטון מבחינת צורות וגדלים, אך רובם מעוצבים בקרטון גלי ומורכבים משלושה אלמנטים בסיסיים במבניהם: דף נייר עם פרופיל גלי הכלוא בין שני דפים אחרים.

    ניתן לתאר את השלבים של ייצור קופסאות קרטון, בו תשתמשו לבסוף באריזה של כל סוג של מוצרים, בחמישה שלבים.

    המעבר במכונה הגלית -לאחר ייצור הנייר בסלילים גדולים הוא עובר דרך מכונה עם גלילים כבדים, שמבצעת שתי פונקציות.

    הראשונה היא לחמם את הנייר כשהוא עובר דרך המכונה. השנייה, המבוצעת על ידי סדרת גלילים מחורצים, היא קיפול הנייר ליצירת פיסת הקרטון הגלי הראשון.

    ברגע שלנייר יש את הגל הנחוץ, הוא נתחב בין שני גיליונות קראפט או נייר חום. ההרכבה עוברת לאחר מכן לתהליך ההדבקה.

    הדבקת הנייר – ערכת גלילים והנחת דבק עמילן אחראיות על קיבוע הנייר החום על הנייר הגלי. התוצאה, שהיא כבר קרטון, עוברת שוב דרך שלב אחר של גלילים כדי להשיג קיבוע מקסימלי.

    התהליך בו חותכים את הקרטון לצורה שאנחנו רוצים לתת לכל סוג של קופסא מכונה חיתוך מת. התבנית, המורכבת מתבנית בהתאמה אישית המצוידת בלהבי החיתוך, קובעת את הגודל והצורה שבה תורכב התיבה.

    שלב הקיפול, ההדבקה והידוק: תלוי בסוג האריזות שייווצרו, המכונות שנועדו לקפל את הקרטון מספקות את הדבק הדרוש בנקודות הקביעות של הלוחות.

    לאחר שהמכונות מסיימות את הקיפול, אנו מקבלים את הצורה המלאה של הקופסה. במקרה של קופסאות גדולות, מלבד תהליך ההדבקה, אנו ממשיכים להדק אותם בכדי לחזק את איחוד הלוחות.

    שלב אחרון – האיכות

    כשלב אחרון בייצור קופסאות קרטון עלינו לשלוט באיכות כל האלמנטים של קופסאות הקרטון. בשלב זה אנו מוודאים שהקופסה  הסופית תואמת את כל ערבויות הייצור שלנו, ואת הציפיות בעת השימוש בארגזים שלנו לאריזה ומשלוח של המוצרים של הלקוח.

    בולדיסלב – מגה בוקס אנו מתייחסים ברצינות רבה לתהליך פיתוח קופסאות הקרטון. כפריטים בשימוש אינטנסיבי, אנו יודעים כי האיכות של כל קופסא חיונית, כך שלקוחותינו יוכלו להתמקד בביצוע תפקידיהם בשקט נפשי מוחלט.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל