השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ביגוד עבודה מקצועי

    ביגוד מקצועי מהווה חלק בלתי נפרד וחשוב לכל בעל מקצוע. הביגוד לא רק נועד לתת פתרונות מיגון על חלקי הגוף כמו ברכיים, ידיים , ראש ועיניים אלה גם לאפשר לבצע את העבודה בצורה נוחה ונגישה, יתרה מזאת באקלים עם החום הקיצוני שבארץ ישנה חשיבות מרובה לבגדים מנדפי זיעה. הביגוד המקצועי לא רק נותן פתרון הולם להגנת חלקי הגוף של בעל המקצוע עצמו אלה גם לאפשר לו לעבוד בצורה יעילה יותר בגלל שהביגוד מאפשר זמינות של כלים מקצועיים שזמינותם נדרשת לעיתים תקופות. כמובן שנוחות עבודה והגנה על איש המקצוע לא חשובה פחות מהנציגויות שלו כעובד עצמאי או נציג מטעם החברה מול הלקוח.

    דוגמאות ביגוד מקצועי

    • מכנסי בנאים – אחד מחלקי הלבשה הנפוצים. המכנסיים מגיעים עם מגיני ברכיים, כיסים עליונים פתוחים וכיסי צד בעלי אפשרות סגירה. רוב הדגמים מגיעים אם הרחבות מסביב לרצועת המכנס שנועד לסחיבת כלים מקצועיים כמו פטיש, פלאייר, חולץ, מטר ועוד. המכנסיים נועדו להילבש עם חגורה, כי לרוב נהוג לקחת מידה יותר גדולה כדי לתת יותר תמרון וחופש לרגליים.
    • כפפות – קיים מגוון יחסית גדול של כפפות ומהרבה חומרים כמו עור או דמויי עור מזמש כותנה מלא ועם חומרי גומי מיוחדים ההבדל נובע מצורך והדרישה של ביצוע סוג העבודה. למשל, למטרת סחיבת חומרי בנייה הכפפות צריכות להיות עבות ומעור מלא כדי לא לגרום נזק לידיים, לסבלים מומלץ להשתמש בכפפות מכותנה מלא עם נוגד החלקה כדי לא לפגוע בציוד המועבר ולמנוע החלקה של הדברים מהידיים.
    • נעלי עבודה – ישנם הרבה חברות ומותגים מוכרים לכל איש מקצוע, שרובם מאופיינים במספר אלמנטים כמו מגן ברזל מאל אצבעות הרגל, מדרס לשמירה על הגב, סוליה נגד החלקה. ישנם נעליים שגם מגינות ממתח גבוהה לרוב נעלי עבודה מקצועיות עשויות עור מלא.
    • לבוש עליון – הלבשה עליונה מהווה חלק חשוב בייצוג של בעל המקצוע כחלק מהחברה או בין עם הוא עצמאי ככרטיס ביקור אצל הלקוח או בעסק עצמו וחשובה לא פחות. יתרה מזאת, בין עם זה חולצה או קפושון לבוש עליון עדיין חייב להיות נוח ומתאים לביצוע העבודה, בין אם בחורף או קיץ למשל לנידוף זיעה כמו חולצת דריי-פיט Dri-Fit לכן זה חלק בלתי נפרד למלאכת כל בעל מקצוע.

    חשיבות ביגוד מקצועי

    ביגוד מקצועי עבר והתקדם עם הזמן וכעת מציאה מגוון רחב של אפשרויות, וכך לא רק לאפשר הלבשה עם מגונים ונוחות עבודה מרבית אלה גם שילוב של ייצוגיות ייחודית של עובד החברה או עצמאי. ניתן לראות גם שילובי צבעים במיוחד בחברות איפה שיש דגש על ייצוגיות והבנה ברורה על חלקי התפקידים שמבוצעים. למשל, תמיד ניתן לזהות שומרים רק לפי לבוש אפילו אם הם עובדים בחברות אבטחה שונות. גם עובדים עצמאים או חברות קטנות לסירוגין, עסקים פרטיים, אנשי מקצוע תמיד יבלטו עם לבוש התואם לסוג העבודה שהולכת להתבצע. עם זאת, תמיד נזקפת החשיבות המרבית לטובת נוחות עבודה והגנה על חלקי הגוף שעלולים להיפגע במהלך העבודה.

    כמובן הודות לזמינות הטכנולוגיות, ניתן תמיד לבצע הדפסה על גבי כמעט כל לבוש של לוגו החברה או עסק עצמאי כסמל חשוב מול לקוח וסמל פרסומי שבנקל לזכור על בגדי עבודה. בגדי עבודה מקצועיים כבר מזמן נושאים תקנים בסטנדרטים בין לאומיים ISO שמתחלקים ומסווגים למחלקות וקטגוריות דוגמת נגד שחיקה, נגד חיתוכים, נגד אש, נגד רטיבות, נגד קור או חום ועוד. כל זאת, כדי להבטיח שלמות והגנה מרבית על איש המקצוע במהלך עבודתו.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל