השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך לבחור חומרי אריזה?

    אריזות הן חיוניות לכל סוג של תעשייה שכן אחד מתפקידיה העיקריים הוא להגן על המוצר מפני הסכנות הפוטנציאליות שעלולות להתרחש במהלך האחסון וההפצה ועלולות להשפיע על המוצרים. לכן, יש צורך במערכת אריזה טובה, החל מהחומרים עצמם.

    כמות חומרי האריזה הזמינה היא עצומה. רובם ידועים: עץ, פלסטיק, קרטון, מתכת.

    לפני שנדבר על סוגי חומרי האריזה, חשוב לזכור את הפונקציות העיקריות של האריזה: להכיל, לשמר, ליידע, לזהות ולטפל. יש הרבה תכונות נוספות, אך אלה החשובות מכולן. בנוסף, יש לזכור כי המאפיינים של המוצר הנארז חשובים לא פחות מהפונקציות שיש למלא על ידי האריזה. לולדיסלב – בית למוביל יש את מגוון חומרי האריזה שאתה צריך.

    סוגי חומרי אריזה

    מספר סוגי חומרי האריזה המשמשים בתעשייה הם רחבים להפליא, החל מחומרים קלים וזולים כגון סרטי פלסטיק או קופסאות קרטון וכלה במבנים רב פעמיים מורכבים של חומרי אריזה שונים, כמו אלה המשמשים את התעשייה האווירית להעברת חלקי מטוסים.

    קריטריון לסיווג סוגי האריזות הוא כמות החומרים המרכיבים אותם:

    חומר מונומי: הם אלה המורכבים מחומר אריזה יחיד

    רב חומרים: הוא מורכב משני חומרים או יותר.

    בדרך כלל החשיבות של סיווג זה היא שחומרים חד-פעמיים נוטים לפשט את תהליך האריזה והמחזור.

    חומרים קונבנציונליים, כמו אלה שהוזכרו ומעלה, משמשים בדרך כלל למטרות מבניות בעיקר, בעוד שחומרים מורכבים יותר משמשים ליישומים מיוחדים כגון גזים אינרטיים כדי למנוע הידרדרות מחמצון.

    כיצד להגדיר את פתרון האריזה?

    לקריטריונים הפונקציונליים של האריזה יש להוסיף מאפיין טיפוסי נוסף לבחירתו, בדרך כלל עלות החומרים ותהליך האריזה מכריעים בבחירתו. לדוגמה:מבחינת עלויות, בענפים כמו מים בבקבוקים, מקובל שעיקר העלות של כל יחידה קשורה ללוגיסטיקה ואריזה ולא המוצר עצמו.

    בתעשיות טכנולוגיות, כמו טלפוניה או תכשיטים, מדובר בעלות כמעט אנקדוטלית. כדי להגדיר את החומרים המשמשים באריזה, יש לקחת בחשבון את צרכי המוצר עצמו, למשל, למוצרים נוזליים או גזיים, נדרשים מכלים או בקבוקים.

    יש לתכנן את פתרון האריזה תוך התחשבות ב:

    מידות המוצר, סוגי אמצעי תחבורה ושבריריות המוצר. הסיכונים שמערכת אריזת המוצר תסבול במהלך מחזור ההפצה: רעידות, נפילות, זעזועים, זמן אחסון, תנאי מזג אוויר ועוד.

    בחירת פתרון האריזה תיקבע על פי מידות המוצר, הובלתו ושבריריותו, הסיכונים במהלך מחזור ההפצה וצרכים אחרים העומדים בפניו.

    לולדיסלב – בית למוביל יש צוות מומחים שיכול להתאים לכם בדיוק את  חומרי האריזה שאתם צריכים לאריזה ולהובלה הכי נכונה למוצרים שלכם.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל