השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מהו קרטון גלי עבה?

    חברות הובלה בישראל זקוקות לסוגים רבים ושונים של מוצרי אריזה ועטיפה. הן משתמשות בהם כדי לסייע ללקוחות שלהן לבצע את מעבר הדירה שלהם בצורה יעילה, תוך הגנה מרבית על החפצים והרכוש שמועברים בהובלה. מוצרי האריזה השונים כוללים לא רק קופסאות קרטון סגורות, אלא גם סוגים נוספים של אמצעי אריזה, כמו קרטון גלי עבה. את כל המוצרים המיועדים לאריזות ולהובלות ניתן למצוא בחנות האיכותית “מגה בוקס”.

    מכיוון שמוצרי אריזה שונים מתאימים לשימושים שונים במהלך הובלה, יש תפקיד חשוב גם לקרטונים גליים עבים. קרטון גלי עבה הוא קרטון שאינו בצורת קופסא, אלא מגיע כגליל רץ ומשמש לעטיפה של פריטים הזקוקים לרמת הגנה גבוהה יותר.

    המאפיינים של קרטון גלי עבה

    קרטון גלי עבה הוא קרטון שטוח בעל דפנות עבות, שבאמצעותו ניתן לעטוף פריטים שבירים ועדינים, וגם חפצים שצורתם אינה מאפשרת להכניס אותם לתוך קופסא מלבנית. כאשר מבצעים הובלה או מעבר דירה, טלטלות הדרך עלולות לפגוע בחפצים השונים המועברים במשאית ההובלה. גם במהלך ההעמסה והפריקה של תכולת המשאית, יכולים להיפגע החפצים ולקבל מכות קטנות – גם כאשר המובילים הם מקצועיים ביותר.

    מכיוון שבכל העברה של חפצים, ישנם פריטים שהם שבירים או יקרים במיוחד, וזקוקים לשכבת הגנה נוספת, נהוג לעטוף אותם גם באמצעות קרטון גלי עבה. קרטון מסוג זה עשוי מאותם חומרים של קופסאות קרטון סטנדרטיות, אך צורתו היא שונה, והשכבה החיצונית שלו היא עבה במיוחד.  

    מבחר מוצרי אריזה ועטיפה מובילים

    אם אתם עובדים בחברת הובלה, או שאתם זקוקים לאריזות קרטון גלי עבה כדי לעטוף ולהגן על פריטים בזמן השינוע שלהם, כדאי להכיר את מוצרי האריזה של חנות “מגה בוקס”. החנות מציעה מגוון רחב של חומרי אריזה איכותיים, וכן ציוד אריזה ועטיפה ממגוון סוגים, המתאימים לשימושים בתחום ההובלות ובתחומים תעשייתיים נוספים שנחוצים להם חומרי אריזה.

    ניתן להתרשם מקטלוג המוצרים של החנות באתר הבית שלה, ולקבל מענה מקיף ומקצועי בכל מה שקשור לעולם האריזה בטלפון מספר: 076-530-11-90.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל