השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מגוון קרטונים ואיך הם שונים

    מעבר לדירה חדשה או למשרד אחר מלווה בהובלה של מספר רב של דברים. יש לארוז אותם כדי למנוע נזק במהלך ההובלה ולא לאבד פריטים קטנים. כאריזה, ניתן להשתמש עם קרטונים למעבר דירה, ולמלא אותם בניילון בועות או חומרים רכים אחרים, במידת הצורך. יש צורך לבחור חומרי אריזה בהתאם לגודל, תצורה ושבריריות של הדברים. אם אתם אורזים פריטים מבלי למיין אותם קודם, אתם יכולים להתחרט על כך בעת הפריקה. לכן, חשוב להזמין את כל הציוד הנחוץ לכם, כולל אריזות קרטון בגדלים שונים שיתאימו לאריזה של ציוד שונה. את כל הציוד הדרוש לכם מספקים עבורכם מגה בוקס. מגה בוקס מתחייבים לספק לכם את כול חומרי האריזה מקוריים ולא לאחר שימוש או יד שניה. הם מספקים אריזות לחברות הובלה גדולות וגם לאנשים פרטיים אשר זקוקים לאריזות מעבר איכותיות.

    מבחר קרטונים – במה הם שונים זה מזה?

    קרטונים המשמשים למעבר דירה שונים בגודל, סוג, צורה, מותג, ידיות ופרמטרים אחרים. אם תבחרו לפי מידה, אז קופסאות קטנות מתאימות גם לפריטים קטנים וגם לפריטים שבירים, ומאפשרים לשמור על הצורה שלהם טוב יותר. ניתן להשתמש בארגזים בגודל בינוני לאריזת כל חפץ במידות מתאימות. ניתן לארוז בהם כלים, ספרים ואפילו מכשירי חשמל ביתיים או משרדיים קטנים. אם פריטים דורשים הגנה מיוחדת מפני פגיעות, ניתן לעטוף אותם בניילון פצפצים או קרטון גלי לפני שאורזים אותם. קופסאות גדולות משמשות להובלת מצעים, צעצועים רכים וטקסטיל. הם אינם מתאימים לפריטים כבדים מדי (למעט קופסאות מחוזקות מיוחדות למכשירי חשמל ביתיים). אם קופסה גדולה עמוסה למעלה עם ספרים או פריטים כבדים אחרים, היא עלולה להתפוצץ כאשר מרימים אותה. בנוסף, לא ניתן להרים אריזות מגושמות כבדות ללא עוזרים מיוחדים.

    פריטי אריזה בגדלים לא סטנדרטיים

    לא לכל הדברים בדירה או במשרד יש מימדים קלאסיים ויכולים להיכנס בקלות אל קרטונים בגדלים סטנדרטיים. קודם כל, זה חל על ציורים, מראות או טלוויזיות מודרניות עם מסך גדול. במגה בוקס תוכלו להזמין קופסת קרטון בהזמנה אישית. מגה בוקס מבטיחים מוצרים באיכות גבוהה ומשלוח מהיר. כמו כן, גם מחירים שמוצאים על ידי החברה הם אטרקטיביים ומתאים לכל כיס! עם הארגזים של מגה בוקס מעבר דירה כבר לא מהווה בעיה עבורכם!

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל