השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    סלוטייפ חזק לאריזה

    סלוטייפ הוא אמצעי אריזה יעיל ושימושי מאוד. למעשה, לא ניתן לסגור אריזות קרטון בצורה בטוחה ומוגנת ללא שימוש בסלוטייפ. סלוטייפ, שהוא סרט דביק המיועד בין השאר לאריזות קרטון, הוא חברו הטוב של כל מי שעובר דירה, וניתן למצוא אותו בחנות “בית למוביל”, כמו גם פתרונות אריזה רבים נוספים.

    את סרט הסלוטייפ מכירים מרבית האנשים עוד מתקופת ילדותם. ישנם סרטי סלוטייפ שבהם משתמשים לצורך עבודות אמנות ויצירה, והם בדרך כלל דקים וקטנים יותר. לעומת זאת, סרטי סלוטייפ שבהם משתמשים לצורך אריזה וסגירת קרטונים בעת מעבר דירה, הם עבים וגדולים יותר, ובעלי דבק רב עוצמה שלא ניתן להסיר בקלות.

    סלוטייפ – אמצעי אריזה דביק ויעיל

    סרטי סלוטייפ הם האמצעי הטוב ביותר לסגירה של קרטונים בעת מעבר דירה. לאחר שמכניסים לקרטונים את הפריטים השונים, סרט הסלוטייפ משמש כדי לאבטח את הסגירה של הקרטון, ולשמור על כך שהוא יישאר סגור בזמן ההובלה של תכולת הבית. ניתן להשתמש בסרטי סלוטייפ למטרות נוספות, אך בעולם האריזה הוא משמש בעיקר לסגירה טובה ויעילה של קופסאות קרטון. ניתן לקנות סרטי סלוטייפ מכמה סוגים, אשר נבדלים זה מזה בגודל שלהם, בעובי ובעוצמת ההדבקה. לסרטי סלוטייפ איכותיים יש סט של תכונות שמאפשר להם להתאים לשימוש בטווחי טמפרטורה שונים, על גבי משטחים בעלי מרקם שונה וגם בכל סוג של קופסא ואריזת קרטון. מדובר במוצר לא יקר, שניתן בקלות לרכוש אותו ולהשתמש בו, והוא אינו מצריך ידע מיוחד או ניסיון רב כדי שניתן יהיה להיעזר בו בזמן אריזה לקראת מעבר דירה.

    כל פתרונות האריזה שאתם מחפשים

    אם אתם מחפשים פתרונות אריזה מצוינים, החל מסרטי סלוטייפ ועד שרוולי פצפצים, שקיות ניילון, סרטי עטיפה וקרטונים מכל הסוגים – כדאי לבצע הזמנה בחנות “בית למוביל”. החנות היא מוסד מוביל בתחום עולם האריזה בישראל, ומציעה מבחר גדול מאוד של פתרונות אריזה איכותיים.

    בחנות תוכלו למצוא את כל פתרונות האריזה שאתם מחפשים וזקוקים להם, וניתן ליצור קשר עם צוות החנות המסור והאדיב.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל