השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטונים למשלוחים שונים

    קרטונים למשלוחים קטנים וגדולים כאחד יביאו את המוצר בשלמותו ליעד. בין אם מדובר בקרטון חד-גלי או דו-גלי ובין אם מדובר בקרטונים לאריזת ספרים וקלסרים – אם אתם מעוניינים לפתוח עסק ולהתחיל לשלוח ללקוחותיכם את המוצרים שהם הזמינו, צרו קשר עוד היום עם חברת מגה בוקס – חברה המעניקה פתרונות אריזה מתקדמים ויעילים לצד שירות אישי ואדיב.

    אנחנו נתקלים באריזות קרטון בצמתים מרכזיים בחיינו: בין אם לקראת מעבר דירה או שמא בעת העברת תכולתו של המשרד למיקום אחר – קרטונים מסייעים לנו להעביר את החפצים שלנו מנקודה אחת לשנייה. עם זאת, אנשים רבים משתמשים בקרטונים גם למשלוחים:

    • משלוח ספרים – כדי לרכוש חוברת לימודים או ספר קריאה, רבים הולכים לחנויות הספרים ורוכשים אותם. מה עושים כאשר לא מוצאים בחנות את הספר עליו תבחנו בסוף הסמסטר? מחפשים אותו בחנויות הספרים באינטרנט, כמובן! אין רגע מרגש יותר מלמצוא ספר נדיר אותו חיפשתם זמן רב, להוסיף אותו לעגלת הקנייה ולהזמין אותו לביתכם. הספר המבוקש יגיע, כמובן, בתוך קרטון – בהתאם לגודלו של הפריט שהזמנתם. קריאה נעימה!
    • משלוח בגדים – חנויות אופנה אונליין הולכות וצוברות תאוצה בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר מוותרים על השיטוט בקניונים ומזמינים חולצה, מכנס או תיק דרך אתרי האינטרנט. בהתאם לכך, וכדי שהמוצר יגיע לכתובת הלקוח, יש לארוז את המוצר בקפידה – לצד מוצרי העטיפה האיכותיים ביותר, ולהכניס אותו לתוך הקופסא. כך, תוכלו לספק עוד לקוח – בדרך הבטוחה אל ההצלחה.

    המשלוח הגיע? מרוצים מההזמנה? אל תזרקו את הקרטון כל כך מהר! הקרטון הריק פונקציונלי למדי: בין אם אתם מתכננים לאחסן בו מוצרים ובין אם החתול שלכם נהנה להסתתר או להשתעשע בו – הקרטון הוא פתרון יעיל למדי, איך שלא תסתכלו על כך.

    להוסיף יחס אישי ומוצרי איכות לסל הקנייה

    פתחתם עסק חדש ואתם מעוניינים לשלוח ללקוחות את המוצרים שהם הזמינו? חברת מגה בוקס תעניק לכם שלל פתרונות אריזה: לצד הקרטונים הקשיחים והאיכותיים שנספק לכם, נעמיד לרשותכם גם מוצרי אריזה כדוגמת ניילון נצמד, ניילון פצפץ, סרטי הדבקה, מעטפות ועוד. אנו מזמינים אתכם להתרשם מהחנות שלנו והיחס האישי והאדיב שאנו מעניקים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל