השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטונים למשלוחים בדואר

    לאחרונה, הביקוש לקרטונים המיועדים למשלוחים בדואר לאנשים פרטיים, עסקים וסוחרי Ebay גדל .הסיבה לכך, חשוב מאוד לשולחים להיות בטוחים בשמירה על המוצר ששולחים. בעבר, החבילות היו מגיעות עם נזקים ופגיעות עקב אריזה לא תקינה של המוצר. כך, קיבלו הקרטונים למשלוחים תאוצה אדירה.

    קודם כל זה לקוחות, השולחים את החבילה בקרטון קשיח המתאים במידות לחבילה, רוצים להיות בטוחים שהחבילה תגיע בשלמותה אל היעד. כאשר החבילה ארוזה בקרטון מתאים למשלוח, הקרטון לא סופג לחות והחבילה לא נפגעת. בעת יצירת הקרטון נלקחו בחשבון כמה אלמנטים. לדוגמה: משקל, צורה, עדינות המוצר וכמובן התקנות.

    במהלך משלוח בינלאומי של המוצר, תנאי האקלים משתנים והקרטונים שלנו לא מתעוותים. המבנה של הקרטונים עשוי מחומרים חזקים ועמידים. אם פעם לטובת אריזת מוצר היה לוקח המון זמן ומשאבים, אז מרגע שהעולם עבר לקרטונים מיוחדים למשלוח, נהיה הרבה יותר פשוט וקל. בטיפה רצון וזמן, הלקוחות יכולים לאסוף בעצמם את הארגזים הנדרשים לטובת המשלוח.

    קרטונים המיועדים למשלוחים, מתקפלים בצורה קלה מאוד, לא תופסים נפח או מקום, שוקלים מעט, כך גם העלות של קרטון למשלוח בדואר נמוכה יחסית. זה עושה את הנושא נגיש לכל אחד ואחת מאיתנו לשלוח מטען שונה לכל מקום בעולם.

    קרטונים למשלוחים בדואר

    קרטון למשלוחים זה מוצר אוניברסלי מכוון שהארגזים נמכרים ונשלחים בצורה מקופלת והחבילה היא קטנה בעצם.

    המוצר נהיה חלק בלתי נפרד מאתנו ומהתעשייה להמון מוסדות וארגונים אשר צריכים לעשות משלוח של המוצרים. את הקרטון ניתן לקנות גם ביחידה אחת. בזמן הכנת המשלוח יכולים לצוץ שאלות איך להרכיב את הקרטון, זה תהליך פשוט מאוד, מספיק לראות סרטון ברשת.

    קרטוני דואר נצרכים גם בשימוש לצרכים אישיים. השגה וקנייה של קרטוני הדואר בר השגה לכולם. בהזמנה ישירה אצל היצרן או הספק, ניתן לקבל את המוצר בעלות שוק נמוכה מה שמושך את הסיטונאים.

    חוץ מקרטונים רגילים בצבע אפור, קיימים אין ספור סוגי קרטונים. כמו כן ניתן להדפיס תמונה או לוגו של העסק על הקרטון.

    הקרטונים האינדיבידואלים יוכיחו את הייחודיות שלהם בשוק העסקי.

    ניתן לייצר את הקרטונים בצורות שונות, בגודל שונה ובהזמנה אישית של הלקוח. זמן יצור קרטון בהזמנה אישית מתארך לעומת קרטון סטנדרטי.

    גודל, משקל, צורה של הקרטון לא משפיעים על בטיחות המוצר במיועד להגיע לכל נקודה בישראל או בעולם. שימוש בקרטונים למשלוח בדואר למוצרים או מטענים שונים, השולח יכול להיות בטוח, שהמשלוח יגיע בבטחה עד כתובת היעד בשלמות וללא פגע.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל