השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    קרטון בשר והחשיבות של הקפאת הבשר

    באתר מגה בוקס תמצאו כל מה שאתם צריכים לאריזה ועטיפה, החל מקרטונים, מוצרי עטיפה שונים, אביזרים נלווים, ציוד עזר, ציוד למובילים ועוד. קרטון בשר וקרטונים מיוחדים אחרים תוכלו להשיג בלחיצת כפתור ואפילו עם מידות המותאמות אישית לצרכים שלכם. אם אתם מפעל העוסק עם בשר, עוף ומוצרי בשר שונים הנדרשים בקירור והקפאה ורוצים לארוז אותם בצורה בטוחה ללקוחותיכם תצטרכו וודאי קרטונים המתאימים לסוג זה של שירות, לשימור בקירור והקפאה ולאריזה איכותית, יציבה, הרמטית וכזו שתשמור על טריות ואיכות הבשר ותאפשר סגירה ופתיחה נוחים.

    אריזת בשר והחשיבות של הקפאת הבשר:

    נניח שאתם הולכים להיות במסעדה או מסעדת מזון מהיר ומזמינים המבורגר, שניצל או כל סוג בשר אחר – הבשר בעסקים מסוג זה חייבים להישמר בהקפאה בטמפרטורה מסוימת על מנת להישאר טריים וטובים לשימוש. חלק מהבשרים יוצאים לשימוש להפשרה כמה שעות או יום לפני השימוש לפי צפי המכירות של אותו היום/יום למחרת ומה שלא הוזמן לא חוזר להקפאה אלא נזרק. מהרגע שקרטון שסגור הרמטית נפתח אוטומטית זמן התפוגה של הבשר מתקצר בשל האוויר והקור החודרים אל הבשר. גם בעת הקפאת הבשר וגם בעת הפתיחה של הקרטונים שישבו בהקפאה צריך שאלה יהיו קרטונים איכותיים מאוד עם שכבה עבה וסגירה הרמטית השומרים על טיב הבשר, ומצד שני גם נוחים לפתיחה. הקרטונים צריכים להיות בגודל כזה שיוכלו לשאת בצורה מסודרת את כמות היחידות הנדרשת בהתאם למפעל (לדוגמה בכל קרטון יהיו 200 יחידות המבורגר ולפי זה המפעל יוכל לספור ולשלח את הכמויות הנדרשות ביתר קלות). בית העסק מקבל את ההמבורגרים בקרטונים ומעביר את הקרטון להקפאה ומשם לוקח בכל פעם המבורגר בהתאם לשימוש והצורך בהזמנות. הקרטונים לא יכולים להיות גדולים מדי כדי שיתאימו לאחסון בחדרי קירור קטנים וגם שלא יהיה משקל רב מדי עבור העובדים העושים בו שימוש.

    כל מה שאתם צריכים במקום אחד:

    בין אם מדובר על קרטון בשר או כל סוג קרטון אחר לתעשייה ומסחר או אפילו קרטונים ואריזות לצרכים אחרים תוכלו למצוא אותם במגה בוקס. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל