השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    פצפצים – מהו ניילון פצפצים ומדוע הוא חשוב?

    מגה בוקס הינה החברה המובילה בישראל לאספקת חומרי אריזה לעסקים ופרטיים. החברה מספקת מוצרי אריזה מסוגים שונים, לרבות קרטונים, מוצרים נלווים, ציוד למובילים, פתרונות אריזה שונים, קרטונים לחברת שליחויות ועוד. אריזות קרטון וחומרי עטיפה ואריזה לחנויות ובתי עסק שונים, קרטונים במגוון סוגים ואף בייצור אישי לעסקים אשר אורזים את המוצרים והחבילות שהם משווקים ושולחים ברחבי הארץ ואפילו קרטונים וחבילות אריזה למעבר דירה ללקוחות פרטיים נמצא למצוא באתר. עם ניסיון רב שנים בתחום, אלפי לקוחות וחומרי אריזה איכותיים במגוון רחב של סוגים כל מה שאתם צריכים זה רק להיכנס לאתר ולבחור את המוצרים שאתם צריכים – להוסיף לעגלה והמשלוח בדרך אליכם.

    מה עושים במקרה של העברת ציוד שביר או יקר?

    בין אם אתם מעבירים דירה, משרד או שאתם בעלי עסקים המשווקים מוצרים שבירים ללקוחותיכם ושולחים את המוצר עד בית הלקוח – חשוב לשמור על המוצרים השבירים והעדינים הללו שגם אם יספגו טלטלה במהלך הנסיעה עם השליח או אפילו יחטפו מכה מסוימת עדיין לא תהיה עליהם אפילו שריטה והם כמובן ישמרו ללא שבר וללא נזק. כדי לעשות זאת יש הצורך לארוז אותם בצורה נכונה ובטיחותית והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ניילון פצפצים.

    מהו ניילון פצפצים ומדוע הוא חשוב?

    סביר להניח שאתם מכירים מהו ניילון פצפצים ולפחות כמה פעמים בילדות שלכם נתקלתם עם ניילון שכזה מאריזות של מוצרים שונים או במהלך מעבר דירה אחר שחוויתם. אין דבר יותר מרגיע ומהנה ומלפוצץ את הפצפצים שבניילון אולם רגע לפני שאתם עושים את זה חשוב מאוד לשמור על הפצפצים ולהשתמש בהם לצורך אריזת המוצרים העדינים והשבירים שלכם. באמצעות פצפצים תוכלו לארוז כוסות, צלחות וכלים שבירים מהמטבח, כלי אנטיקה וריהוט ישן, מוצרי זכוכית אחרים, טלוויזיה, מכשירי חשמל שאתם לא רוצים לשרוט, תמונות, ויטרינים, חלונות ועד פסלים ופריטים דקורטיביים עדינים שאתם רוצים לשמור עליהם במהלך ההובלה.

    מה כולל ניילון פצפצים במגה בוקס?

    במגה בוקס תוכלו לרכוש גליל אחד או יותר של ניילון פצפצים ברוחב חצי מטר ואורך רץ של 75 מטר שיספיק לכם לאריזה של פריטים רבים. ניתן לרכוש בכמות של 5, 10 או יותר גלגלים מבחיר מבצע (מתאים לעסקים בדרך כלל).

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל