השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    פצפצים יעזרו לכם לשמור על הציוד שלכם

    פצפצים הם אמצעי מצוין לשמירה על פריטים שבירים ועדינים בזמן מעבר דירה. רבים מאתנו מכירים את הפצפצים כמשחק שחביב מאוד על ילדים ומשמיע רעש טורדני בעת פצפוצם, אך למעשה מדובר באמצעי אריזה שימושי ביותר ויעיל ביותר. בעזרת השימוש בהם, ניתן לארוז בבטחה גם את הפריטים השבירים ביותר, כמו כוסות וצלחות עדינות מהמטבח. השימוש בפצפצים קל מאוד, ומדובר גם בחומר לא יקר, שהוא זמין מאוד, וניתן לקנות אותו בחנות “בית למוביל”.  

    התפקיד העיקרי של שקיות פצפצים הוא, כאמור, לרפד ולהגן על פריטים שבירים. בדרך כלל, הצורך בשימוש בהם מגיע כאשר מתכוננים למעבר דירה. בין אם אתם אורזים את תכולת הבית שלכם בעצמכם או נעזרים בשירותים מקצועיים של חברת הובלה, אתם זקוקים לפצפצים. מכיוון שחברות הובלה משתמשות גם הן באופן נרחב במוצר הזה, הן זקוקות לחנות מובילה שתספק להן פצפצים במחירים נגישים ובמלאים בקנה מידה גדול.  

     

    פצפצים איכותיים להגנה על מוצרים שבירים

    פצפצים הם למעשה סוג של אריזת ניילון, שבה יש בועיות המלאות באוויר. לבועיות האוויר יש תפקיד מרפד, והן משמשות כמקדם הגנה נוסף עבור הפריטים שמכניסים לתוך השקיות. בעת מעבר דירה, יש לא מעט פריטים שבירים שאנו רוצים להעביר, החל מכוסות וצלחות ועד אגרטלים ופריטים מזכוכית.

    בעזרת השימוש בשקיות פצפצים, ניתן לוודא כי הפריטים השבירים שלנו לא יינזקו בזמן הטלטלות שקורות כאשר מתבצעת העברת הדירה. גם אם צוות המובילים הוא זהיר ביותר, תמיד ישנה סכנה למוצרים השבירים, ולכן שקיות פצפצים מהוות כלי עזר חשוב בשמירה על שלמותם.

     

    היצע רחב של פצפצים ומוצרי אריזה

    חברות הובלה שמעניקות שירותי אריזה ללקוחות שלהן, וגם כאלה שמספקות מוצרי אריזה ללקוחות מבלי שיארזו בעצמן את הפריטים, זקוקות למלאים גדולים של שקיות פצפצים איכותיות. למרבה המזל, בחנות “בית למוביל”, שהיא חנות מובילה לאספקת קרטונים ומוצרי אריזה שונים, ניתן למצוא שקיות פצפצים במגוון גדלים, שמאפשרות לספק רמת הגנה גבוהה על פריטים שבירים ועדינים.

    כדי ליהנות ממגוון המוצרים שמוצעים ב”בית למוביל”, אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לחנות או ליצור קשר.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל