השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מה זה קרטון חד גלי?

    בתקופה שבה הזמנת מוצרים אונליין הפכה להיות דבר שכיח מאוד, יותר ויותר משלוחים עם פריטים שנקנו ברשת יוצאים לנקודות שונות בארץ. כאשר מבצעים משלוח עם פריטים שונים, ובייחוד כאשר הפריטים האלה הם עדינים ושבירים, ישנו צורך בקופסאות איכותיות שבהן יישלחו החפצים. קופסאות כאלה, כמו קופסאות שעשויות קרטון חד גלי, הן חלק מהמוצרים שמציעה חנות “מגה בוקס” לביצוע משלוחים בארץ.

    קופסאות קרטון חד גלי מתאימות מאוד לשימוש במשלוחים מכל הסוגים, וניתן למצוא אותן בשלל גדלים, צורות וסגנונות סגירה.

    קרטון חד גלי לשימוש במשלוחים

    אם אתם נציגים של חברה שעוסקת במשלוחים, או בעלי חנות אונליין שנוהגת לבצע משלוחים של מוצרים לכל רחבי הארץ, אתם זקוקים לפתרון אריזה ואחסון אמין כמו קופסאות קרטון חד גלי. מדובר בקופסאות איכותיות ועמידות, וניתן גם למצוא קופסאות קרטון חד גלי מחוזק, שהן חזקות ועמידות אפילו יותר.

    מכיוון שתעשיית החנויות המקוונות נמצאת בפריחה, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, ישנו ביקוש גובר לפתרונות אחסון ואריזה מצוינים שניתן לסמוך עליהם. לצורך כך, קופסאות קרטון חד גלי הן הקופסאות האידאליות להובלות ולמשלוחים. קופסאות הקרטון הן חזקות, יציבות ואמינות. לכן, אין זה פלא שחברות הובלה ומשלוחים בוחרות להשתמש בקופסאות קרטון חד גלי איכותיות, כדי לבצע את עבודתן.

    משלוחים שבהם משתמשים בקופסאות קרטון מסוג זה משמשים לא רק בתוך ישראל, אלא ניתן להשתמש בהם גם עבור משלוחים בינלאומיים. כך, אתרים וחנויות שפועלים ברשת וקבלים גם הזמנות מחו”ל, יכולים לשלוח בצורה בטוחה מוצרים ופריטים שונים לכל יעד שהוא.   

    מגוון פתרונות האריזה שלנו

    קופסאות קרטון חד גלי הן פתרון אריזה מצוין לכל סוג של משלוח. ניתן גם לארוז בהן מוצרי מזון ופריטים עדינים הזקוקים להגנה בזמן ביצוע המשלוח. קופסאות אלה הן חלק מהמגוון הענק שמציעה חנות “מגה בוקס” ללקוחות שלה, שביניהם גם חברות משלוחים רבות וחברות תעשייתיות מעולמות ייצור שונים. אם אתם זקוקים לפתרונות אריזה כוללים במחירים משתלמים, צוות החנות ישמח לשמוע מכם בטלפון מספר 076-530-11-90.  

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל