השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    מה השימוש של אריזות קרטון?

    רוב האנשים שנתקלים לראשונה במעבר דירה טועים בחישוב כמות העבודה שנפלה עליהם. במבט ראשון, אולי נראה שכמה סטים של קופסאות קרטון איכותיות וקצת סבלנות הם כל מה שצריך. אבל בפועל מעבר דורש הרבה מעבר לרכישת אריזות קרטון למעבר דירה. כאשר אתם רוכשים ציוד שאתם יכולים להזדקק לו בעת מעבר דירה, הקפד לרכוש בנוסף:

    • ניילון פצפצים;
    • קלקר;
    • נייר דבק;

    כל זה נחוץ לדברים שבירים: כלים, מכשירי חשמל, מראות ותמונות. כמה חודשים לפני המעבר הקרוב, התחילו לאסוף עיתונים ומגזינים – הם גם יהיו שימושיים מאוד בתהליך האריזה. אם אתם לא יודעים איפה תוכלו למצוא את כל הציוד שדרוש לכם בית למוביל זה המקום בשבילכם. בית למוביל מספקים לכל הדורש ציוד איכותי למעבר דירה, כאשר בקטלוג המוצרים של החברה תמצאו את כל מה שאתם זקוקים לו.

    איך בוחרים אריזות קרטון?

    רכישת קרטונים למעבר דירה אינה משימה קלה כמו שזה נראה. במבט ראשון, כולם נראים אותו הדבר, אבל אל תלכו שולל. בעת הבחירה של אריזות קרטון חשוב לבחון את המאפיינים הבאים:

    • להסתכל על המשקל המקסימלי שניתן להניח בפנים;
    • עובי וצפיפות של קרטון;
    • נוכחות של ידיות;
    • אפשרות להרכבה פשוטה ומהירה;
    • נוכחות של מקום לכתיבת הערות.

    החלק הקשה ביותר הוא להבין בדיוק כמה קרטונים אתם צריכים. בממוצע, יש צורך ב-4 עד 6 קופסאות קרטון לחדר. העריכו ויזואלית את כמות העבודה לפניכם והכפילו אותה ללא חשש. אך גם אם ביום המעבר תגלו כי חסרות לכם אריזות מקרטון, תוכלו בקלות להזמין את הכמות הדרושה לכם באתר של בית המוביל.

    האם העברת משרד דומה למעבר דירה?

    מעבר משרד שונה ממעבר דירה. לרוב הארגונים יש תיעוד נרחב וכמות גדולה של ציוד אלקטרוני. אם אתם נמצאים לקראת מעבר משרד, קנו קופסאות הובלה משרדיות קטנות שהן גם יותר מחוזקות. אריזה עם פרמטרים 40*35*30 נחשבת לאופטימלית. נוח להכניס לתוכה כל מיני תיקיות, ספרים, אוספי הוראות וחומרי נייר אחרים. אותו כלל חל על העברת ספרייה אישית. קופסאות ספרים צריכות להיות קטנות. אין למלא אותם עד הסוף, אחרת הם יהיו כבדות מדי ויקרעו במהלך ההובלה. לרכישת אריזות איכותיות בעזרתן המעבר שלכם יהיה פשוט יותר, צרו קשר עם בית למוביל או הזמינו את הציוד הדרוש לכם באתר החברה.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל