השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    בחירת פתרונות אריזה נכונים עבור המעבר הבא שלכם

    אריזה של תכולת בית לפני מעבר דירה יכולה להיות משימה מאתגרת למדי. כדי לבצע את המשימה בצורה הקלה והיעילה ביותר, יש צורך בשימוש בפתרונות אריזה וחומרים שונים, כמו קרטונים וניירות עטיפה. בלי אמצעי האריזה האלה, לא ניתן לבצע את המעבר עצמו, והם נדרשים כדי להגן על הרכוש והפריטים שיועברו ליעדם החדש. כדי לספק פתרונות אריזה שונים ומגוונים לחברות הובלה, קמה חנות “בית למוביל”.

    הסיבה העיקרית לכך שחברות הובלה זקוקות לחנות ייעודית שתספק להן פתרונות אריזה, היא שחברות רבות מספקות שירותי אריזה ללקוחות שלהן. עבור אותם לקוחות שעוברים דירה ואינם מעוניינים לארוז בעצמם, חברות ההובלה מספקות שירותי אריזה מקצועיים ויעילים, ולכן זקוקות לציוד רב הכולל פתרונות אריזה שונים.   

    פתרונות אריזה לצורך מעבר דירה

    מעבר דירה, כאמור, מצריך שימוש רב בחומרים כמו קרטונים ריקים, ניירות עטיפה, סלוטייפ, שקיות פצפצים ועוד. לקוחות רבים שעוברים דירה מבקשים את החומרים האלה מחברת ההובלה שלהם, ובמקרים רבים חברת ההובלה מבצעת את האריזה עצמה עבור הלקוח שלה, עבור תשלום נוסף.

    מכיוון שמעבר דירה, או העברה בקנה מידה גדול של ציוד מכל סוג, כוללים נסיעה מלאת טלטלות במשאית ההובלה, הפריטים המועברים זקוקים להגנה מרבית. את ההגנה הזו ניתן לספק באמצעות פתרונות אריזה איכותיים. בנוסף לכך, לא תמיד קל למצוא באופן עצמאי מספר רב של קרטונים ריקים או חומרים אחרים הנחוצים להעברת דירה. לכן, העובדה שישנו מקום אחד שבו ניתן למצוא פתרונות אריזה רבים ואיכותיים, מקלה מאוד על החיים של בעלי חברות הובלה וגם של צרכנים פרטיים שעוברים דירה.

    כל הפתרונות במקום אחד

    מכיוון שחומרי אריזה שונים הם מצרך כה מבוקש בעת מעבר דירה, חברות הובלה רבות נוהגות לרכוש פתרונות אריזה בחנות “בית למוביל”. החנות מרכזת במקום אחד את כל פתרונות האריזה הדרושים למעבר דירה ולהעברת ציוד רב, והיא מציעה גם שירות מקצועי ומסור לכל הלקוחות שלה. צוות החנות ישמח לענות ברצון לכל שאלה ופנייה, במספר הטלפון – 076-530-11-90.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל