השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    אריזה בעלת הגנה וקלות משקל בו זמנית

    כל החלטה חשובה כשמדובר בהובלת הסחורה שלכם. הקופסה בה אתם מובילים אותה חייבת להיות חזקה ומאובטחת כדי למנוע מהתכולה להיפגע בהובלה. כמו כן, חשוב לוודא שהאריזה שלכם היא ברמה טובה ומייצגת במדויק את החברה שלכם. זכרו, האריזה היא הרושם הראשוני שתעשו על הצרכנים שלכם. קופסאות קרטון דו גלי מותאמות אישית נמצאות בשימוש נרחב באריזה במשך עשרות שנים. הלוח הגלי מספק ריפוד מצוין, מונע נזק לתוכן מנפילות ורעידות. קופסאות גליות נמצאות בשימוש נרחב למשלוח מגוון רחב של פריטים, כולל רהיטים כבדים, כלי זכוכית שבירים וגאדג’טים יקרים. באתר ‘מגה בוקס’ תוכלו להזמין כמות גדולה של קרטון דו גלי איכותי עבור אריזה של המוצרים שלכם.

    קרטון דו גלי: ממה הוא עשוי?

    קרטון דו גלי הוא סוג של קרטון מחוזק העשוי משכבות רבות של קרטון רגיל. קופסת קרטון גלי מורכבת משתי שכבות נפרדות. השכבה השטוחה והפנימית עשויות מקרטון חלק, כאשר ביניהם ישנה שכבה גלית שמוסיפה מימד.

    למה סוג קרטון זה כל כך טוב?

    בטיחות- קרטון דו גלי מציע הגנה וקלות משקל בו זמנית. סוג קרטון זה משתלם יותר למשלוחים, ועדיף על פלסטיק או עץ במובנים רבים, כולל היותו זול יותר וקל יותר למיחזור. קרטון גלי זול יותר ופחות מזיק לסביבה.

    פרסום- הדפסת עיצובים מותאמים, כמו לוגו החברה, היא פשוטה וחסכונית יותר. משלוח, אחסון, ערימה, מכירה, שימוש חוזר ומיחזור קופסאות קרטון היא תעשייה עולמית. קופסאות משלוח מקרטון דו גלי מהוות את הקישור המושלם בין שיווק ללוגיסטיקה בגלל השכבה הפנימית הגלית שלהן להגנה והשכבה החיצונית השטוחה להדפסה. ליצירת קופסאות קרטון דו גלי בהתאמה אישית יש מספר יתרונות על פני חומרים אחרים, כגון:

    • ניידות ופשוטות לטיפול לאריזה, משלוח, טעינה ופריקה.
    • ניתן לשנות צורה, גודל, צבע ועיצוב כך שיתאימו לכל עסק.
    • שימוש בחומרים הניתנים למחזור ולשימוש חוזר מבטיח השפעה רעה מועטה על הסביבה.

    אם אתם רוצים לייצר מספר קופסאות קרטון איכותיות וממותגות למשלוח המוצרים שלכם, צרו קשר עם חברת ‘מגה בוקס’ וקבלו הצעת מחיר משתלמת עבור הזמנת קופסאות קרטון עם עיצוב אישי.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל