השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    ארגזים וקרטונים להובלה

    ארגזים להובלה וקרטונים להובלה הם הכרח מוחלט בזמן ההיערכות למעבר דירה. במקרה זה חשוב לוודא כי פתרונות אריזה שבהם אתם משתמשים מספיק גדולים וחזקים כדי לאפשר להעביר את החפצים שלכם באופן הבטיחותי ביותר. אבל מה הם חומרי האריזה הטובים ביותר למעבר דירה, היכן ניתן למצוא אותם וכיצד לארוז אותם ביעילות? חברת ‘מגה בוקס’ מספר עבורכם את פתרונות האריזה הטובים ביותר, כאלו שחברות ההובלה הטובות ביותר בארץ משתמשים בהם. כך שעל ידי רכישת הציוד המתאים של חברת ‘מגה בוקס’ תוכלו לארוז את הבית שלכם בקלות ובמהירות, והמעבר עצמו יהיה נוח ביותר.

    באילו קופסאות כדאי להשתמש בזמן מעבר דירה?

    כאשר אורזים במהלך מעבר דירה, חשוב להקדיש זמן לבחירת פתרונות אריזה כדי שתוכלו לארוז כראוי את כל החפצים שלכם. נסו למנוע שימוש ביותר מדי קופסאות קטנות אשר לא ניתן לארוז בהן יותר מדי ציוד וחפצים, אבל מנגד הימנעו גם משימוש בגודל קרטון גדול מדי, שיכול להיות מסורבל להעביר אותו ברגע שהוא מלא. בחרו בקופסאות קרטון בגודל הבינוני, שניתן לשאת בקלות גם כשהם מלאים. השתמשו רק בקופסאות קרטון לא פגמים!

    לפחות חמישה עשר אחוזים מהקרטונים וקופסאות ההובלה שלכם צריכים להיות קטנים, המיועדים לדברים כמו מוצרי טואלטיקה, קוסמטיקה, תכשיטים, צעצועים לילדים וניירות חיוניים. ארגזים בגודל בינוני עדיפים לשאר מוצרי הבית, ואילו קרטונים בגודל גדול יכולים להכיל את כל הדברים בעלי נפח גדול אבל משקל קל, כמו שמיכות.

    פתרונות אריזה- הצעות פרקטיות לאריזה יעילה

    הן הקופסאות עצמן והן השיטה שבה תכולתן נארזת ומוגנת הן היבטים מכריעים בתהליך האריזה. אם תשמעו להצעות הבאות, יהיה לכם קל יותר במהלך האריזה, ההעברה והפריקה:

    יש לבחור ארגזי קרטון לפי גודל הסחורה שיש לאחסן בתוכם; כפי שצוין קודם לכן, יש להשתמש בקופסאות קטנות יותר לפריטים קטנים יותר.

    הימנעו מפגיעה בקופסה או בתכולתה על ידי אריזה של תכולה שתתאים לה. אל תדחסו יותר מדי ספרים בחבילה, ואל תערבבו חפצים כבדים וקלים. זכרו שייתכן שתצטרכו להעביר את הקופסאות ממיקום אחד לאחר, אז וודאו שהן לא כבדות מדי.

    השתמש במגוון פתרונות אריזה הזמינים באתר של ‘מגה בוקס’, כמו ניילון בועות, נייר אריזה ועוד, כדי להגן על החפצים היקרים לכם. להזמנות הכנסו לאתר החברה או חייגו.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל