השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איפה אפשר למצוא קרטון ממותג?

    קרטון ממותג הוא פתרון אריזה שיש לו יתרון שיווקי, מכיוון שניתן להטביע עליו את הלוגו ושם החברה שלכם, לצרכי שיווק ומכירות. השימוש בפתרון זה מתאים מאוד לחברות הובלה שרוצות למתג את הקרטונים הריקים שהן מספקות ללקוחות שלהן, וכן לחברות שמשתמשות בקופסאות קרטונים לצורך אריזת מוצרים. קרטון ממותג ניתן להזמין בקלות מחנות “בית למוביל”, בעת ביצוע הזמנה מותאמת אישית של קופסאות קרטון.

    כאשר מזמינים קרטון ממותג, ניתן להחליט על המיקום של הלוגו ושם החברה על גבי הקרטון, וכן לבחור מה בדיוק להטביע, כאשר ישנן אפשרויות רבות, החל מלוגו בלבד ועד צירוף של כל סוג של כיתוב נוסף על גבי האריזה.

    היתרונות של הזמנת קרטון ממותג

    להזמנת קרטון ממותג בהתאמה אישית יש מספר יתרונות מרכזיים. ראשית, הוספת הלוגו ושם החברה על הקרטון משווה רצינות רבה יותר לדימוי החברה שלכם. בנוסף לכך, את הקרטונים יראו לקוחות פוטנציאליים במיקומים שונים אליהם יגיעו הקרטונים, וכך תתבצע חשיפה של המותג והחברה שלכם.

    כאשר חברות הובלה משתמשות באריזות קרטון ממותג, ומוסרות אותן ללקוחות שעוברים דירה, דימוי החברה נראה טוב בהרבה בעיניי הלקוח, ויכול לשמש כיתרון שיווקי שמעיד על איכות השירות של החברה.

    ניתן להזמין קרטון ממותג בגדלים שונים וברמות עובי וחוזק שונות, כדי שיתאימו לכל מטרה. כך, יכולות להשתמש בקרטונים הממותגים לא רק חברות הובלה ומשלוחים, אלא גם חברות מזון ותעשייה שרוצות למתג את הקרטונים שמכילים את המוצרים שלהן בזמן שילוחם ברחבי הארץ.

    קופסאות קרטון ופתרונות אריזה מובילים

    קופסאות קרטון ממותג הן הזדמנות מצוינת לנצל עוד חלק בשרשרת הייצור והמשלוח בצורה שיווקית. אם אתם זקוקים להזמנה בסדר גודל משמעותי של קופסאות קרטון ממותג בכל גודל, תוכלו למצוא את מבוקשכם בחנות “בית למוביל”, שמציעה מגוון רחב של פתרונות אריזה ואחסון. החנות מציעה שלל מוצרי אריזה בסטנדרטים גבוהים של איכות, וניתן למצוא בה כל מה שקשור לעולם ההובלה והאריזה.

    אם ברצונכם לקבל מענה מקצועי בתחום זה ולבצע הזמנות של קרטון ממותג או מוצרים דומים אחרים, נשמח לסייע לכם.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל