השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך עושים בחירה נכונה של קרטון פיצה?

    פיצה היא ללא כל צל של ספק, אחד מהמזונות האהובים בישראל. נתונים סטטיסטיים מראים בעקביות כי מדובר באחד המאכלים שהישראלים מזמינים במשלוחים הכי הרבה, ביחד עם מנות המבורגרים. כיום ניתן למצוא שלל פיצות מסוגים שונים, החל מפיצה ללא גלוטן ועד פיצה טבעונית. אך משלוח פיצה חמה וטרייה לא יכול להתבצע ללא קרטון פיצה איכותי, כמו אלה שניתן להזמין מחנות “מגה בוקס”.

    מכיוון שפיצה הוא סוג מזון שמרבים לשלוח במשלוחים, כל פיצרייה ומסעדה שמכינות פיצות, זקוקות לאספקה גדולה של קרטון פיצה איכותי, שבו יהיה אפשר לשלוח בבטחה את הפיצה. קרטונים כאלה צריכים להיות בגודל המתאים ובצורה המתאימה, וכן לשמור על טריות המוצר ועל שלמותו בזמן שהוא נשלח לבית הלקוח.

    מה הופך קרטון פיצה לאיכותי?

    קרטון פיצה איכותי הוא קרטון שעשוי מחומרים איכותיים, וכזה היודע לשמור על הטמפרטורה החמה של הפיצה וגם להכיל את הרטיבות שלה בזמן המשלוח. לא כל קרטון יכול לשמש כקרטון פיצה, ולכן מדובר בסוג מיוחד של אריזות, שיש להזמין בהתאמה אישית מהחנות שמספקת אותן.

    מכיוון שבזמן ביצוע משלוח, מערימים את קרטוני הפיצה זה מעל זה, הקרטון צריך להיות חזק ועמיד, ולהיות בעל מבנה שיאפשר לו לעבור את הדרך מהמסעדה עד ללקוח הרעב בשלום. בנוסף לכך, קרטון פיצה צריך להיות בעל פתיחה וסגירה מסוג מסוים, כזו שניתן לפתוח בקלות ושבה המכסה הוא חלק מובנה מהאריזה עצמה.

    מסעדות ופיצריות שעושות שימוש בקרטוני פיצה איכותיים, יכולות לסמוך על כך שהפיצה שלהן תגיע בשלמותה אל הלקוח, ושהקרטון ישמור על צורתו המזמינה. בנוסף לכך, ניתן למתג קרטון פיצה עם פרטי המסעדה, וכך להשתמש בו לצרכי שיווק נוספים.  

    קרטונים לפיצה ופתרונות אריזה נוספים

    קרטון פיצה הוא סוג מארז בעל מבנה מיוחד, ששונה מסוגי קרטונים אחרים לאריזה ולהובלה. אם אתם מנהלים פיצרייה או מסעדה, וזקוקים למלאי גדול של קרטוני פיצה ממותגים, ניתן לפנות לחנות “מגה בוקס”. החנות מתמחה בפתרונות אריזה מכל הסוגים, ותשמח להעניק לכם שירות מצוין.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל