השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך יודעים לבחור קרטון לבשר?

    בשר הוא אחד מחומרי הגלם העיקריים בבישול בישראל, והוא מככב בצלחות של מרבית הישראלים, לפחות פעם בשבוע. בשר הוא גם חומר גלם קולינרי עדין יחסית, מבחינת התנאים שבהם הוא צריך להישמר. בזמן אחסון של בשר או שינוע שלו, הוא צריך להיות בטמפרטורה מסוימת, כדי שלא יתקלקל. לכן, לא כל קרטון מתאים להיות קרטון לבשר. בחנות “בית למוביל”, אנו מציעים מבחר של פתרונות אחסון ואריזה המתאימים לאחסון ומשלוח של בשר.

    קרטון לבשר צריך לעמוד בכמה תנאים, כדי שיהיה ניתן לאחסן בו בשר ולהעביר אותו במשלוח ממחסני הקירור לרשתות השיווק השונות. בין התנאים העיקריים לצורך השימוש בו, הוא צריך להיות עמיד מאוד, לא להפריש שום חומרים ולהיות מסוגל להתאים לטמפרטורות שונות, גם כאלו של קירור.

    בחירת קרטון לבשר לצורך ביצוע משלוחים

    חברות המזון והמשלוחים עושות שימוש בכל מיני פתרונות אריזה ואחסון במהלך עבודתן השוטפת. כאשר מדובר בבשר, נדרש שימוש בקרטון לבשר ייעודי, שהוא מתאים לחומר הגלם הזה, ולא יפגע באיכות הבשר ולא יפיץ ריחות. כאשר הלקוח בסופרמרקט או במעדנייה רוצה לקנות בשר, הוא מצפה לאיכות הגבוהה ביותר. לשם כך, חשוב שכל הטיפול בבשר ייעשה בצורה הנכונה, כולל צורות האחסון והשילוח שלו.

    השימוש בקרטון ייעודי לבשר יכול להבטיח כי הוא יישמר בצורה הטובה ביותר, ויגיע לשולחן הסועדים כפי שהוא אמור להגיע, מבחינת מצבו התברואתי. לכן, חברות שעוסקות במשלוחים של מזון, יודעות היטב כי לא כל קרטון יכול לשמש בתור קרטון לבשר, והן צריכות להתאים את סוג האריזה שבו הן משתמשות לסוג הפריט שהן מעבירות.

    קרטונים איכותיים לתעשיית המזון

    תעשיית המזון בישראל היא תעשייה מפוארת למדי, ומשלוחים של בשר מחו”ל ובתוך הארץ הם דבר שכיח מאוד. כדי להבטיח שכל משלוח של בשר יתבצע בצורה הטובה ביותר, חשוב להשתמש בקרטון לבשר ייעודי. את הסוג הזה של הקרטונים, כמו גם סוגים רבים נוספים של קרטונים איכותיים לתעשיית המזון, ניתן למצוא בחנות “בית למוביל”.

    החנות מציעה מבחר פתרונות אריזה ואחסון, ותשמח לסייע לכם בכל הזמנה של קרטון לבשר או כל סוג אחר של קופסאות קרטון לכל מטרה.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל