השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך בוחרים קרטונים לאריזה?

    קרטונים לאריזה הם מוצר שנעשה בו שימוש באופן נרחב על ידי חברות הובלה וחברות מכל תחומי התעשייה. הקרטונים הריקים משמשים להובלה של תכולת דירות, וכן לאריזה של מוצרים שונים, החל ממוצרי מזון ועד מוצרי חשמל ומוצרים שונים לבית. את הקרטונים האיכותיים והעמידים ביותר תוכלו למצוא בחנות “בית למוביל”.

    השימוש הנפוץ ביותר שעושות חברות הובלה בקרטונים לאריזה הוא בזמן העברה של דירות ובתים. לא ניתן לבצע העברה של תכולת בית ללא קרטונים איכותיים בשלל גדלים וצורות. בנוסף לכך, גם חברות תעשייתיות שונות עושות שימוש בקרטונים לאריזה כדי לשנע כמויות גדולות של מוצרים ארוזים ברחבי הארץ ובמשלוחים לחו”ל.

    קרטונים לאריזה עם מיתוג

    כאשר מבצעים הזמנה של קרטונים לאריזה, ניתן לבחור למתג אותם עם הלוגו של החברה ועם מידע שיווקי נוסף, בהתאם לצורך. קרטונים שיש עליהם מיתוג מעניקים תחושה מקצועית יותר בזמן השימוש בהם למשלוחים, ויכולים לשמש גם כאמצעי שיווק זמין ולא יקר.

    כאשר לקוח שעובר דירה מקבל לביתו קרטונים ריקים שיש עליהם מיתוג, הוא חש שחברת המשלוחים שלו היא רצינית ואיכותית יותר, והדבר מהווה יתרון בתחום תחרותי כמו תחום ההובלות. בנוסף לכך, גם מפעלים וחברות שמייצרים פריטים שונים המיועדים לאריזה, יכולים ליהנות ממיתוג על גבי הקרטונים שהם מפיצים ברחבי הארץ.

    קרטונים לאריזה הם מוצר חשוב מאוד בשוק ההובלות והמשלוחים, וכדי לבחור את הקרטונים הטובים ביותר, יש צורך במקור אספקה אמין שיכול להציע קרטונים עמידים ואמינים מסוגים שונים, ולהתאים אותם באופן אישי ללקוח הנזקק להם.  

    איפה ניתן למצוא אספקת קרטונים איכותיים לאריזה?

    קרטונים לאריזה ברמת עמידות ואמינות גבוהה ניתן למצוא בחנות “בית למוביל”. החנות, שקמה כדי לספק פתרונות אריזה לחברות הובלה ולחברות שזקוקות לפתרונות אריזה אמינים, היא חנות מובילה בעולם האריזה בישראל, וערוכה לספק כמעט כל סוג של אריזות קרטון.

    אם אתם זקוקים למקור אספקה אמין של קרטונים לאריזה ושל מגוון פתרונות אריזה נוספים, צוות החנות ישמח לספק לכם קרטונים בהתאמה אישית.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל