השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    איך בוחרים קרטון בשר?

    בשר הוא חומר גלם רגיש מבחינה תברואתית, ולכן יש חשיבות רבה לאיכות האחסון שלו. לצורך כך, חשוב להשתמש באמצעי בקרה שונים, וביניהם השמירה על שימוש בקרטוני בשר איכותיים ועמידים. קרטון בשר איכותי הוא בדיוק אחד מהמוצרים שחנות “בית למוביל” מתמחה בהם, וניתן להזמין מהחנות קרטונים כאלה בהתאמה אישית. הישראלים נוהגים לצרוך בשר בכמויות גדולות מאוד מדי שנה, והדבר שכיח במיוחד באירועים מסוימים כמו חגים ואירועים משפחתיים. מרבית הבשר שמגיע אל המרכולים ורשתות המזון הוא בשר שהוקפא, ומגיע בתוך קרטון בשר מקורר, היישר אל חדרי הקירור והאחסון של אותן רשתות. כדי לבצע את השינוע והאחסון של הבשר, יש צורך בקרטוני בשר איכותיים ועמידים.

    קרטון בשר איכותי לתעשיית המזון

    אז אם אתם תוהים מה צריך לאפיין קרטון בשר איכותי, על מנת שיהיה ניתן לשנע בו בשר מקורר וקפוא, התשובה כוללת כמה מרכיבים. ראשית, הוא צריך להיות עמיד ביותר ולא להפריש שום חומרים בשום רמת טמפרטורה. הוא צריך גם להיות אטום ולא להפיץ ריח, והוא צריך לשמור על הבשר במצבו המקורר לאורך זמן. לשם כך, קרטון בשר צריך להיות חזק ועמיד, ולהיות עשוי מחומרים איכותיים.

    מכיוון שבשר הוא חומר גלם שאחזקה לא נכונה שלו יכולה לגרום לנזקים בריאותיים וסביבתיים, יש להקפיד הרבה יותר בבחירת קרטון לבשר לעומת קרטונים לאריזות של מוצרים אחרים.  

    לפני שמבצעים הזמנה של קרטון בשר, חשוב לוודא כי הגודל שבוחרים מתאים לצורת האריזה של הבשר המקורר, וכי צורת הפתיחה של הקרטון תהיה נוחה למי שיצטרך לפתוח את האריזה ולהשתמש בבשר. בנוסף לכך, כל קרטון בשר צריך להיות גם בעל חורי אוורור זעירים, כדי לשמור על המוצר שהוא מכיל.  

    החנות המובילה בתחום האריזה

    קרטון בשר איכותי הוא רק אחד ממגוון המוצרים שאותם מציעה חנות “בית למוביל” ללקוחות שלה. החנות מתמחה באספקה של קרטונים ומוצרי אריזה לתחומי המזון והמשקאות, לחברות הובלה וללקוחות עסקיים ותעשייתיים רבים נוספים. החברה מתמחה באספקת אריזות קרטון ומוצרי אריזה בהתאמה אישית, ומציעה קרטונים ואריזות ברמת איכות גבוהה לכל מטרה. צוות החנות ישמח לספק מענה לכל שאלה וצורך, בטלפון מספר 076-530-11-90.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל