השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    נוחות במעבר, בטיחות מפני זיהום ושמירה על טריות

    אריזות משמשות בתעשיית המזון ממספר סיבות, כולל נוחות במעבר, בטיחות מפני זיהום ושמירה על טריות. שימוש עם ארגז ירקות למשל מאפשר לכם להוביל את הירקות והפירות ליעדם ללא פגם. כמו כן, אריזות מזון מאפשרות לסמן מזון ופריטי צריכה אחרים בהתאם לכללים ולתקנות המסדירים את סימון החומרים המתכלים, כולל מידע על מרכיבים. אם אתם צריכים להוביל פרטי מזון מסוגים שונים, במצבי צבירה ומרקמים שונים, תוכלו להתאים את האריזה למוצר באתר ‘מגה בוקס’ ולהזמין את הכמות הדרושה לכם, עם עיצוב אישי.

    ארגז ירקות- אילו סוגי חומרים מרכיבים אותם?

    כדי לשמר מזון ולהציע מקום לתוויות, אריזות מזון עשויות ממגוון רחב של חומרים. זה תלוי בכם ובמזונות שאתם מובילים. כאשר אתם מחפשים ארגז ירקות, תוכלו לבחור איזה סוג של חומרי אריזה להשתמש. זכוכית, קרטון, מתכת ופלסטיק הם החומרים הנפוצים ביותר בשימוש באריזת מזון השונות.

    מהן הקטגוריות הנבדלות של ארגזי מזון?

    הגודל וההרכב של מוצר המזון שלכם יקבעו את אפשרות האריזה הטובה ביותר. חלק מהקמעונאים, למשל, מוכרים מוצרים בכמויות גדולות ללא קופסה קמעונאית, ובמקום זאת בוחרים להשתמש עם ארגז ירקות. מנגד, אריזה צריכה להיות נוכחת כדי להגן על הסחורה הרגישה. היקף עיצוב אריזות המזון הוא כמעט בלתי מוגבל. הפריטים שלכם יבלטו ללקוחות ויקבלו חשיפה גדולה יותר עם עיצובי ארגזים מותאמים אישית שנוצרו רק עבור העסק או המותג שלכם.

    הסוג המכריע ביותר של אריזות מזון הוא אריזות ראשוניות. אריזות מזון ראשוניות הן קו ההגנה הראשון מפני קלקול וזיהום על ידי חיידקים ופסולת אחרת. מיתוג מוצר המזון והוספת שכבת הגנה נוספת הן שתי הסיבות לשימוש באריזה מותאמת אישית.

    למה בדיוק אנחנו צריכים אריזות מזון?

    המטרות העיקריות של אריזות מזון הן שימור וזיהוי מוצר. ללא אריזות מזון נאות, אי אפשר יהיה לבדל את הסחורה שלכם מהמתחרים. אתם עלול להסתכן בקבלת מזון שכבר עבר את תאריך התפוגה שלו. על מנת למנוע מחיידקים ומזיקים להיכנס למזון ארוז, אריזה נכונה חיונית. זה עשוי לשמש גם כדי לשמור על טריות מתכלה לפרקי זמן ארוכים יותר. חשוב להשתמש תמיד באריזה נכונה ומאובטחת למזון שלכם, ותוכלו להזמין אותה עם עיצוב אישי לעסק שלכם באתר ‘מגה בוקס’!

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל