השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    לשאת את החפצים שלכם בבטחה – כיצד תעשו זאת?

    בעת מעבר דירה או משרד, תזדקקו לקופסאות קרטון גלי עבה כדי לשאת את החפצים שלכם בבטחה. השגת קופסאות יציבות היא חיונית למעבר מאורגן היטב. לא משנה כמה רחוק תעברו, תזדקקו לארגזי הובלה אמינים כדי לשמור על החפצים שלכם מפני פגיעה במהלך המעבר. בקרה של מעבר מומלץ שלא להשתמש בארגזי קרטון שכבר היו בשימוש, למשל מהסופר השכונתי, אלא לרכוש את הקרטונים בגדלים שונים מהאתר של חברת ‘מגה בוקס’.

    קופסאות קרטון גלי עבה– באיזה גודל אתם צריכים אותן?

    גם בעוד שארגזי קרטון גלי עבה הם אידיאליים להובלת החפצים שלכם, עליכם לזכור שהם חייבים להיות קלים מספיק כדי להרים אותם אל המשאית ולהוריד ממנה. קרטון גלי עבה אידיאלי לאריזה והובלה של פריטים שבירים או כבדים. קרטון גלי נמצא בשימוש נפוץ בתעשיית האריזות בגלל משקלו הנמוך ועמידותו המוגברת בפני פגיעות. אם אינכם מכירים קרטון גלי, הוא מורכב משלוש שכבות של קרטון עם שכבה אמצעית עבה ומסולסלת המשולבת בין שתי שכבות חיצוניות חלקות. זוהי אפשרות בחירה עבור אנשים רבים שכן ניתן להשתמש בה במגוון מצבים, הוא זול ומגן על החפצים שלכם מפני נפילות בשוגג. אם אתם מחפשים קופסאות, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור קופסאות הבנויות מקרטון גלי.

    באיזה גודל ארגז הובלה עליכם לבחור?

    לפני ביצוע רכישה, חשוב לחשוב היטב באיזה גודל קופסאות הובלה תצטרכו. בהתאם לאופי וכמות החפצים שלכם, יוקצה לכך גודל ארגז מסוים. קופסאות קטנות יותר שתוכלו לטפל בהן בקלות מבלי למלא אותן ולהפוך אותן לכבדות מדי עשויות להיות כדאיות אם אתם יודעים שיש לכם הרבה חומר כבד יותר שדורש העברה, כמו ספרים. קרטוני הובלה גדולים מומלצים אם יש לכם כריות, שמיכות ושמיכות פוך. שאר החפצים בבית יכולים להיכנס לארגזי קרטון גלי עבה בגודל בינוני. יש לארוז כל קרטון בצורה הדוקה ויעילה ככל האפשר. כשאתם תגיעו לבית החדש שלכם, הדבר האחרון שאתם תרצו לראות הוא חפצים שבורים כי לא ארזתם אותם היטב. לרכישת כל הציוד הנדרש לצורך אריזה איכותי של החפצים שלכם, הכנסו לאתר ‘מגה בוקס’ והזמינו ציוד איכותי למעבר דירה מוצלח.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל