השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    לעבור דירה עם איכות

    לפני מעבר דירה, אנו משתמשים בהרבה מוצרי אריזה וכלים שונים. אבל לא פעם קורים מקרים בהם אתם רוכשים ציוד שאתם לא משתמשים בו. כדי לא לקנות חומרי אריזה שלא תשתמשו בהם מגה בוקס יספקו לכם את כל הדברים שאתם באמת צריכים כדי לארוז את החפצים שלכם בעת מעבר דירה.

    אילו מוצרים צריך למעבר דירה?

    אם אתם מתכוננים למעבר דירה וברצונכם לעשות זאת היטב ונכון, כדאי להכין מבעוד מועד את החפצים הבאים:

    נייר דבק: מסקינגטייפ הוא פריט חובה לכל מעבר בית הכולל אריזה. ישנם סוגים שונים של נייר דביק. חלקם שקופים, בעוד שאחרים אטומים. יש גם סרט מיוחד שעליו המילה “שביר” שמיועד לסגירת קופסאות עם פריטים שבירים או עדינים.

    ניילון פצפצים: הנקרא גם “ניילון בועות”, ניתן להשתמש בו כדי להגן על פריטים שבירים כמו מסכים, מראות, מוצרי אלקטרוניקה, צלחות, כוסות ועוד. נשתמש בו כדי לעטוף את הסחורה ולהעניק לה את הביטחון הטוב ביותר שאפשר. אם הפריטים שאנו מעבירים מאוד שבירים, ניתן לקנות נייר פצפוץ דו-שכבתי, שנחשב לאיכותי יותר.

    מתי ואיך להתחיל לארוז?

    כולם אומרים שהמעבר הוא תהליך קשה עם הרבה משימות, עלויות ובעיקר כאבי ראש. עם זאת, עם מוצרים איכותיים המעבר שלכם יעבור במהירות ובקלות. אם תדעו לתכנן את המעבר ובעיקר איך לארוז בצורה מסודרת ויעילה, תוכלו לנוע הרבה יותר מהר ולהשקיע הרבה פחות זמן בהכנות. קשה להבין איך לארוז דירה למעבר דירה כי כמעט אף פעם אין לדעת מה גודל העבודה או כמה דברים צריך לארוז. הזמן הממוצע להתחיל להתכונן למעבר הוא כארבעה שבועות לפני המעבר. ברור שאם הדירה שלכם גדולה מאוד, כדאי להתחיל אפילו חמישה שבועות לפני הזמן. אם הדירה שלכם קטנה, תוכלו להתחיל שלושה שבועות לפני הזמן. פחות מזה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם במתח מיותר. כדי להתחיל את המעבר שלכם ברגל ימין, הזמינו את כל המוצרים להם אתם זקוקים למעבר מבעוד מועד. לרכישת כל מוצרי האריזה הנחוצים לכם למעבר נוח, צרו קשר עם מגה בוקס.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל