השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    הקרטונים שיעבירו אתכם דירה

    לפני שאתה הולך לחפש ארגזים למעבר דירה מאחורי המכולת ליד הבית, אתם צריכים לדעת כי קופסת קרטון המיועדת לאריזת ירקות או שקיות של במבה או פסטה הן לא פתרונות אריזה קרטון שיכולים להחזיק את המשקל הדרוש למעבר דירה. אתם יכולים להבחין בהבדל בין ארגז לאריזת פסטה לקופסה להובלת דירה על ידי תחושת מבנה. הקופסאות החינמיות שמצאתם ברחוב יתפרקו ברגע שתעמיסו אליהם קצת משקל. לכן אם אתם מעבירים ציוד יקר ערך, ובעצם את כל החפצים שלכם, עדיף שיהיו קופסאות מיוחדות שישמרו על התחולה ללא פגם במהלך ההובלה. את כל פתרונות האריזה הטובים ביותר תוכלו למצוא בקטלוג המוצרים של חברת מגה בוקס.

    היכן ניתן להשיג קרטונים למעבר דירה?

    ישנן שתי דרכים להשיג את הארגזים הדרושים להעברת הדירה. הדרך הראשונה היא דרך חברת הובלות, שכנראה גם תאפשר לקנות קופסאות קרטון בזמן שהם יעזרו לכם לארוז את הבית. נראה שהשיטה הזו היא הקלה ביותר, אבל היא גם עולה הכי הרבה. קופסאות שעולות שקלים בודדים בלבד יכולות להימכר לכם כך במאות אחוזים יותר. הדרך השנייה והטובה יותר לארוז דירה היא לקנות אריזות קרטון ממגה בוקס, אשר ימכרו לכם ארגזים במחיר הטוב ביותר ועם מירב אפשרויות לגדלים וצורות. כמו כן, מגה בוקס יכולים  לייצר קופסאות בכל גודל וצורה בהזמנה אישית.

    מתי כדאי לרכוש את קופסאות הקרטון?

    כדאי להזמין אריזות קרטון כמה שבועות לפני היציאה מהדירה כדי להימנע מתחושת הלחץ. אתם יכולים להזמין את הקופסאות באתר האונליין או בטלפון, ואפשר לאסוף אותם מהחנות או לקבל אותן במשלוח עד הבית. בשני המקרים, העלות הכוללת של כל הארגזים שאתם צריכים לכל דבר בבית לא צריכה לעלות  לכם יותר מכמה מאות שקלים. בקטלוג המוצרים של חברת מגה בוקס תוכלו למצוא קופסאות חזקות ועבות במגוון גדלים. את כל הארגזים הדרושים לכם תוכלו לקנות לפי היחידה או כחלק מחבילה שהורכבה מראש על ידי אנשים שיודעים הרבה על מעבר דירות. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר כבר עכשיו לביצוע ההזמנה.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל