השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    החומר היעיל לשימוש במגזרי האריזה המקצועיים

    קרטון גלי הוא החומר היעיל ביותר לשימוש במגזרי האריזה המקצועיים. קרטון חד גלי יציב יותר מקופסאות קרטון, כך שהסחורה שלכם לא תצטרך להיות ארוזה בזהירות רבה במהלך ההובלה. תוכלו לשפר את טכניקות האריזה שלכם על ידי שימוש בקרטונים גליים שישמרו על מוצרים שלכם בזמן המשלוח. חברת ‘מגה בוקס’ מציעים לכם קופסאות קרטון גלי איכותיות עם הדפס אישי, כך שתוכלו לא רק להביא את המוצרים שלכם עד הלקוח בבטחה אלא גם לשווק את העסק לאורך כל הדרך.

    מה ההבדל בין קרטון חד גלי לקופסת קרטון?

    הכרת איכות האריזה שאתם באמת מקבלים היא הצעד הראשון בבחירת החומרים הטובים ביותר לשלוח את הפריטים שלכם. המונח “קרטון” משמש בדרך כלל לתיאור נייר או עיסת נייר כבדים. קופסאות דגנים וכרטיסי ברכה הם יישומים פופולריים עבור חומר זה. בעוד שקרטונים גליים בנויים בצורת שכבות. שלוש שכבות הנייר המרכיבות קרטון חד גלי הן תוחם פנימי, תוחם חיצוני, ונייר גלי העובר ביניהם.

    חומר זה משפר את איכות האריזה בכל דרך. יהיה שינוי ניכר ב:

    • עמידות
    • אבטחה למוצרים
    • מחיר
    • בטיחות לסביבה

    יחס החוזק-משקל והמשקל הנמוך שלו הם בונוסים נוספים. קופסאות עשויות קרטון חד גלי הן יציבות, יכולות לעמוד בטיפול גס, וניתן למחזר אותן לאחר השימוש.

    החשיבות של מחזור קופסאות קרטון

    שיטות משלוח ואריזה ידידותיות לסביבה בחברה של היום, היא בעלת משמעות גדולה. מתן תשומת לב מיוחדת לשיטות משלוח ואריזה ידידותיות לסביבה משפרות את התדמית של החברה. שימור קיימות חשובה לכמעט 80% מהלקוחות. השימוש בקרטון גלי כפתרון האריזה העיקרי שלכם פשוט נעשה הרבה יותר מועיל. רוב הנייר הגלי מגיע ממקורות ממוחזרים. הוא מיוצר ללא שימוש בחומרים מסוכנים, וניתן למחזר אותו שוב לאחר השימוש.

    אתם יכולים להדפיס את הלוגו של החברה שלכם ישירות על הקרטון. כמו כן, את הקרטון ניתן לאטום בעזרת חומרי עריזה ועיטוף ייעודיים, כדי להגן על הקופסא מנזקי מים. בעזרת קופסאות בעיצוב אישי תוכלו להבטיח כי המוצרים שלכם יגיעו ללקוח ללא פגם. רוצים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר עם חברת ‘מגה בוקס’.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל