השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    דברים חשובים לקראת מעבר דירה

    כאשר אתם נמצאים לקראת מעבר דירה, רבים מתחילים לחשוב האם לקנות ארגז קרטון עם מכסה חדש או לחפש כאלה משומשות בחנויות מכולת או מחברים ובני משפחה שזה עתה עברו דירה. בדרך כלל, התשובה נמצאת איפשהו בין שני הגורמים של צורך ומחיר. אם יש לכם חפצים יקרי ערך, חפצים שבירים או חפצים בעלי ערך רגשי שאתם לא רוצים שיישברו במעבר, מומלץ לקנות קופסאות הובלה חדשות לגמרי. קופסאות חדשות לגמרי במחירים משתלמים, כולל ציוד נלווה לאריזה נוחה בעת מעבר דירה, תוכלו למצוא באתר חברת ‘מגה בוקס’.

    מה חשוב לזכור בעת אריזת ארגז קרטון עם מכסה?

    כהנחיה כללית, כל ארגז קרטון עם מכסה לא צריכה לשקול באופן חריג. וודאו שאתם יכולים להרים את הארגז מחדר אחד לאחר, כי גם אם אתם מעסיקים מובילים, ייתכן שעדיין תצטרכו להזיז את הארגזים ממקום למקום בבית עד למעבר בפועל. ייתכן שחלק מהקופסאות, כמו אלו המשמשות להעברת בגדים או לאחסון מוצרי אלקטרוניקה, יהיו כבדות יותר מאחרות, לכן מומלץ למלא יותר קופסאות, אבל לשמור על משקל סביר.

    מימדים ברורים עבור קופסאות קרטון למעבר דירה

    הגודל הפופולרי ביותר הוא קופסה קטנה עבור משקלים כבדים, היכולה להחזיק עד 25 קילו ללא נזק. ספרים, צלחות, אהילי מנורה ומכשירים קטנים, את כולם ניתן לארוז באופן טוב בקופסה הזו.

    ארגז קרטון עם מכסה יכול לאפשר לכם העברה בטוחה של מסמכים וניירת חשובה, דברי טואלטיקה ואיפור, וחפצים קטנים שבירים אחרים.

    בקופסאות בינוניות תוכלו לארוז בקלות את כל הציוד שלכם, החל מכלי מטבח, גאדג’טים, בגדים, נעליים, צעצועים וכו. ארגזים גדולים משמשים לאריזה של דברים גדולים ומגושמים אך בעלי משקל נמוח יחסית, כמו כריות, שמיכות וכו.

    ציוד נוסף שיעזור במהלך האריזה

    ארגז קרטון עם מכסה להובלה הוא חסר תועלת ללא סרט אריזה. אתם יכולים להשתמש בנייר דבק או בסלוטייפ. רק חשוב לרכוש נייר דבק איכותי שיידבק בצורה טובה וישמור על הארגזים שלכם סגורים לאורך כל ההובלה.

    על מנת להימנע משבירת כלים וכוסות בעת הובלתם, יש להקפיד במיוחד על ריפוד ושימור הסחורה. ניילון בועות משמש בדרך כלל לאריזה, אבל אם אתם מחפשים משהו שלא מזהם את הסביבה, נייר אריזה הוא אלטרנטיבה מצוינת.

    את כל הציוד הנדרש לכם עבור המעבר תוכלו למצוא בקלות באתר ‘מגה בוקס’.

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל