השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם





    אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

    בחירה של פתרונות אריזה למזון

    תחום המזון והמשקאות הוא תחום שחייבים להישמר בו כללי תברואה ובטיחות רבים, בין היתר גם בכל מה שנוגע לשימוש של פתרונות אריזה למזון. מדובר בתחום רגיש, מכיוון שהאריזות שבהן נמצא המזון מכילות פריטים שמיועדים למאכל, ולכן הן חייבות להיות בסטנדרט מסוים של איכות. לא כל אריזה יכולה להתאים לתחום המזון, ולכן גורמים בענף המזון צריכים להקפיד על קנייה של פתרונות אריזה איכותיים, כפי שמציעה חנות “מגה בוקס”.

    פתרונות אריזה למזון כוללים מגוון רחב של אביזרים ופריטים. האמצעי המרכזי שמשמש לאריזת מזון הוא קרטונים. הקרטונים משמשים לשינוע של אריזות מזון ממקום למקום, והם נדרשים להיות נטולי חומרים רעילים ובעלי רמת עמידות גבוהה.

    מה נדרש מפתרונות אריזה למזון?

    כאשר אנו בוחרים מוצר בסופרמרקט או במכולת השכונתית, אנו נוהגים להקפיד מאוד על בדיקת תוקף המוצר ועל האופן שבו הוא נראה ונשמר. זאת מכיוון שאנו יודעים כמה חשוב לבדוק היטב כל דבר שאותו אנו מכניסים לגוף שלנו. באותה מידה, יש חשיבות רבה גם לאיכות של פתרונות אריזה למזון, שבתוכם מגיעים פריטי המזון שאנו קונים.

    הדבר החשוב ביותר, כאשר מדובר על שינוע ואריזה של מזון, הוא שהקרטונים שמשמשים לכך, לא יכילו חומרים רעילים או מסוכנים לבריאות, ושתהיה להם היכולת גם להחזיק מעמד בתנאי טמפרטורה שונים, מכיוון שגם מוצרים שדורשים קירור או הקפאה מועברים בקרטונים ובפתרונות אריזה דומים. לכן, חשוב מאוד שפתרונות אריזה למזון שמשתמשים בהם יעמדו בכל הדרישות התברואתיות ויוכלו לעמוד בהצלחה במשימה של העברת דברי מזון ממקום למקום.  

    אריזת מזון בסטנדרטים הגבוהים ביותר

    מכיוון שאנו מבינים כמה חשוב לספק פתרונות אריזה למזון שהם איכותיים ועמידים, בחנות “מגה בוקס” תוכלו למצוא קרטונים וחומרי אריזה עמידים ואיכותיים ביותר. כל אריזות המזון שאנו משווקים מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ועוברות בדיקת איכות קפדנית. כך שכל גורם בענף המזון שמעוניין לקנות פתרונות אריזה למזון בביטחון, יכול לעשות זאת בקלות באמצעות החנות שלנו. חנות “מגה בוקס” תשמח לספק גם לכם שירות מצוין, ותוכלו למצוא אותנו בטלפון מספר 076-530-11-90.  

    אצלנו תמצא את הארגז שמתאים בשבילך
    תן לנו לעזור לך למצוא את הארגז שלך




      אני מאשר קבלת מסרים שיווקיים

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל